Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #1 Skrevet 20. april 2017 Er så lei av pizza, biff, taco og lasagne... Men ønsker helst noe med kjøtt. Anonymkode: b9a8f...22b
Lessismore Skrevet 20. april 2017 #2 Skrevet 20. april 2017 Her blir det greske kjøttboller i pitabrød med tomater, rødløk, fetaost, oliven og tsatsiki på lørdagen. På søndag tror jeg at jeg lager kjøttkaker, poteter, gulrøtter og brun saus. Ev. kjøttpudding med ris og grønnsaker. Vet ikke helt ennå.
MammantilNurket Skrevet 20. april 2017 #4 Skrevet 20. april 2017 Hos oss blir det ceviche til middag i morgen. Sist helg kokte jeg kraft av benet fra påskelammet. Kraften skal jeg bruke i en slags gryterett/stuing til lørdags/søndagsmiddagen. Tenker å kjøpe lammekjøtt og kutte opp i terninger, vende dem i mel m/salt+pepper og brune i smør. Tilsette kraften (kokt på ben, løk, gulrot, hvitløk, hel pepper, rosmarin og laurbærblad) + rødvin, og koke kjøttet mørt. Tilsette pastinak, gulrot, søtpotet, persillerot, sopp og småløk, muligens jevne og smake til med krydder. Planlegger å servere med hjemmebakt brød. Dette bør holde til middag både lørdag og søndag 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå