Gå til innhold

Trenger politiattest men

Anbefalte innlegg

Skrevet

kun for mitt eget formål kan jeg da be en kollega om at han/hun sender meg en mail der vedkommende skriver at jeg må ha politiattest siden det står at arbeidsgiver må bekrefte dette? Skal ha den til eget bruk ikke for noe jobbrelatert i den forstand.

Anonymkode: f60b6...793

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kun for mitt eget formål kan jeg da be en kollega om at han/hun sender meg en mail der vedkommende skriver at jeg må ha politiattest siden det står at arbeidsgiver må bekrefte dette? Skal ha den til eget bruk ikke for noe jobbrelatert i den forstand.

Anonymkode: f60b6...793

Skal du få en kollega til å lyve til politiet for deg......smart...........

Henter ikke arbeidsgivere inn attest selv da?

Anonymkode: 591e0...7ed

Skrevet

Nei, det kan du ikke. 

Anonymkode: 0846b...c61

Skrevet

Hva i all verden skal du med politiattest til eget bruk som ikke er jobbrelatert? Nysgjerrig

Anonymkode: c74b9...31e

Skrevet (endret)

Du kan ikke be en venn lyve for deg! 

Det du kan gjøre er og jo og kontakte de selv og høre om det finnes noen muligheter for og få en, men jeg tviler.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Nei, det kan du ikke. Bekreftelsen skal også stemples, attesteres og signeres av leder før den skannes inn 

Anonymkode: 7a861...473

Skrevet

Du høres ut som en shady person som har gjort mye bøll og lurer på hva som er på rullebladet. Sikkert best å se det selv før du søker jobb et sted hvor de faktisk trenger politiattest. Å lyve for å få til dette er bare noe kriminelle hadde gjort hehe. Ikke gjør det. Det burde da være muligheter for å få innsyn på egne saker. Har du sjekket ut noe om det?

Anonymkode: cd032...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...