Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Jeg har flere ganger opplevd at jeg innbiller meg selv at jeg er gravid. Innbilningen skjer fra eggløsning til mensen kommer, og jeg tror virkelig at jeg er gravid! Denne gangen er det skikkelig ille. F.eks. er det fremdeles ca 10 dager til jeg skal ha mensen, men jeg er KJEMPEGRAVID. Har hatt ømme brystvorter i et par dager. I dag stikker det litt nederst i magen. Har hatt mye luft i magen de siste dagene. Akkurat nå har jeg mensmurringer. Pizzaen jeg hadde gledet meg i stad til smakte plutselig annerledes enn den pleier, osv. Dette kommer til å vare frem til mensen kommer, kjenner jeg meg selv rett. Jeg er ca 99% sikkert ikke det spor gravid, men hva hjelper vel det når jeg åpenbart tror det? Hvorfor er kroppen min så obsessed med å være gravid? Anonymkode: 7ade6...fef
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Akkurat nå er puppene mine forresten bittelitt "tyngre"/fullere enn de pleier også. Bare for å ytterligere illustrere. Anonymkode: 7ade6...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå