Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Har bestilt time hos legen nå, håper å få det dekket. Har bmi under 28, fra krageben og til brystvorte er det 30cm på det største brystet. Vet ikke hvilken bhstørrelse akkurat nå, men har på meg en 80E som er for liten. Bestilte F cup i sportsbh som var for trang. Likevel er det verste smertene i nakke, skuldre og rygg. Holder snart ikke ut. Får sikkelig hodeverk av det og klarer meg ikke en dag på jobb uten Paracet. Er sykepleier. Noen med erfaring? Anonymkode: 4c9c9...9a0
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Min mor gjorde det, hun hadde en bmi på 19 da operasjonen ble utført, og en 70J i bh som var for liten.. jeg var 16 da hun ble operert så husker det godt. Hun fikk det dekket pga forringet livskvalitet, fjernet nesten tre kg fra hvert bryst, ble samtidig et lite løft De skar av brystvortene, og en god del av "under booben", så plasserte de vortene på på nytt. Hun har et tynt arr rundt brystvortene, ned midten av puppene og under puppene, det syns nesten ikke nå Hun har selvfølgelig mistet følelsen i brystvortene, da.. Husker det tok litt tid før hun kom seg etterpå, blir vel noe det samme som silikon når det gjelder å komme seg etterpå. Veldig fornøyd da og nå og har ikke angret et sekund, plagene er borte Anonymkode: b169c...20b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Takk for svar. Det var store bryst til en liten kropp. Jeg tror mine bryst veier ca 1200gram hver. Synes det er tungt nok, bør halveres minst. HI Anonymkode: 4c9c9...9a0
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 Jeg gjorde det for 15 år siden, kun gode erfaringer :-) Angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere :-) Anonymkode: e72c9...000
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 Jeg fjernet 800 og 900 g fra brystene for litt over et år siden. Er veldig fornøyd! Et nytt liv. Operasjonen var dagkirurgi. Lite smerter i etterkant. Måtte gå med støttebh i noen mnd etterpå og tape arrene i 6mnd etterpå. Arrene mine ser veldig fine ut. Ser dem nesten ikke. Mest negative er at jeg mistet mesteparten av følelsen i brystvortene. Anonymkode: 1bda0...538
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #6 Skrevet 19. april 2017 Jeg har også gjort det. Er sykepleier. Betalte selv, da jeg ville bestemme selv hvem dom skulle operere meg. Fikk sove over og ble behandlet som en prinsesse. Litt vondt etterpå. Var sykmeldt 10 dager, så begynte jeg å jobbe fullt igjen. Helt kvitt migrene og skuldervondt. Angrer på at jeg ikke gjorde det før. Har heller ingen følelse i brystvortene. Anonymkode: 232d1...068
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #7 Skrevet 19. april 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjorde det for 15 år siden, kun gode erfaringer :-) Angrer på at jeg ikke gjorde det tidligere :-) Anonymkode: e72c9...000 Jeg har følelse i brystvortene :-) Anonymkode: e72c9...000
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #8 Skrevet 19. april 2017 Jeg går bare med store topper og gensere pga brystene, men det verste er smertene da. Finner heller ikke bikinitopper som passer. Cupene blir så store at de gnager under brystet, de rundt nakken har jeg ikke sjans å bruke. Tenker på disse brystene 90% av dagen, blir sprø. Bruker kompresser under brystene også til tider pga utslett. Er bare 28 år og har tre barn så skulle ønske jeg kunne fått et smertefritt liv ved å fjerne minst halve brystene. Er redd mine er for små til å få dekket da når jeg leser om dere? 80F eller 75G vil jeg tippe kan passe siden 80E e for lite, men aner virkelig ikke.. Bare den ene bh-en som passer. Resten er gått i båsset. HI Anonymkode: 4c9c9...9a0
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #9 Skrevet 19. april 2017 Har ingen erfaring med brystreduksjon. Men vil bare si at det ikke er rart du får vondt når du går med bh som ikke passer. Ta deg en tur i en skikkelig undertøysbutikk, så får du hjelp til å finne noen som sitter skikkelig. Jeg er selv 75H, og synes ikke at brystene er så store. Anonymkode: abcf6...23d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 Jeg går kun med minimizer. Når jeg har vært i undertøysbutikk vil de bare jeg skal kjøpe med litt padding i cupen, pga der ser finere ut under klær. Jeg vil helst ikke bli enda større. Orker ikke trening pga brystene. Vil bare bli mindre. Ser ikke poenget med flere kilo hengende på brystet. Er bare tungt. HI Anonymkode: 4c9c9...9a0
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg går kun med minimizer. Når jeg har vært i undertøysbutikk vil de bare jeg skal kjøpe med litt padding i cupen, pga der ser finere ut under klær. Jeg vil helst ikke bli enda større. Orker ikke trening pga brystene. Vil bare bli mindre. Ser ikke poenget med flere kilo hengende på brystet. Er bare tungt. HI Anonymkode: 4c9c9...9a0 Men hvorfor gir du det ikke en sjanse? Det er ikke så tungt med rett bh. Anonymkode: abcf6...23d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 Skal prøve imorgen å få en passende i morgen, gi det en stund frem til legetimen så får vi se. Anonymkode: 4c9c9...9a0
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #13 Skrevet 20. april 2017 Det er en vesentlig forskjell på brystreduksjon og riktig bh.. Du som syntes det ikke er så tungt, da er det ikke et problem for deg! Det har jo ingenting å si for HI. Anonymkode: e72c9...000
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #14 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er en vesentlig forskjell på brystreduksjon og riktig bh.. Du som syntes det ikke er så tungt, da er det ikke et problem for deg! Det har jo ingenting å si for HI. Anonymkode: e72c9...000 Klart det er en vesentlig forskjell. Men det går da an å prøve en (vesentlig) enklere metode enn å operere (nemlig å kjøpe god bh)? Jeg hadde selv vondt, frem til jeg innså at jeg brukte helt feil størrelse. Det HAR altså vært et problem for meg, men det er ikke det nå lenger (sånn bortsett fra at jeg synes det er finere med små pupper da....) Anonymkode: abcf6...23d
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #15 Skrevet 20. april 2017 Jeg støtter dem som anbefaler deg å skaffe BH som passer. Vanlige butikker har ikke BHer som passer for de av oss som har store pupper. Du må først og fremst finne ut av om du er 75 eller 80. Båndet på BHen skal sitte stramt rundt ryggen. Hvis det sklir opp bak på ryggen så må du gå ned i bånd-størrelse. Cup'en skal dekke hele brystet. 75 d har like stor cup som 80c. BHen skal ikke fungere som en hengekøye for brystene. BHen skal holde dem på plass. Før jeg fant min størrelse fikk jeg utslett under brystene fordi de hang ned over bøylen. Nå har jeg korrekt størrelse og brystene mine blir holdt på plass der de hører hjemme. Ingen henging. Hvis du går for kirurgi så ønsker jeg det lykke til. Men jeg er helt enig i hun over som påpeker at korrekt BH er mindre radikal løsning enn kirurgi. Jeg har cup-størrelse GG. Anonymkode: a9fb9...a52
Anonym bruker Skrevet 20. april 2017 #16 Skrevet 20. april 2017 Jeg har vært å målt meg nå og fått kjøpt en skikkelig bh. Hadde G-cup. Er bare 160 så føler belastningen skikkelig. Sliter virkelig med hodepine. Skal prøve denne frem til legetimen. Ønsker meg bare mindre smerter, kunne trene uten å føle jeg må ha tvangstrøye på meg som hemmer meg i alt. Er bare en belastning fysisk og psykisk. HI Anonymkode: 4c9c9...9a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå