Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Min er snart 10 år og har blitt veldig hormonell (tror jeg da). Humøret går opp og ned som vinden snur og hun har begynt å få hår under armene. Måtte begynne med deo pga svettelukt for et halvt år siden. burde jeg forberede henne på mensen nå? Altså snakke litt mer inngående om det? Hun vet jo hva mensen er og hva bind er osv... Hva med hår under armene...Om hun kommer til meg og vil ta de bort så er vel det helt ok? Vil ikke at hun skal måtte være flau eller føle at hun må skjule seg.. Tar dette lang tid eller? Jeg kan ikke huske at det var en lang prosess med meg. En dag fikk jeg mensen liksom og det var det. Anonymkode: 64b36...5bd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Min jente har akkurat fylt 10 og der er det ikke antydning Datteren til søsteren min er 12 og hun har fått går både her og der, brystene har begynt å knoppe seg men ingen mens enda Jeg har kjøpt inn litt forskjellig bind, truseinnlegg osv og lagt i et skap på badet og sagt til datteren min ar hun gjerne må se, kjenne, åpne og bli kjent med produktene. Når mensen en dag kommer må hun prøve litt og se hva hun liker best og fortelle meg det så skal jeg kjøpe mer av det hun foretrekker Ellers har hun sett newton pubertet om mens, snakket med meg om det og med venninner om det. På skolen tror jeg de har praten med helsesøster i 5.klasse Anonymkode: 203b4...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå