Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Kommer dere "på befaring" i dødsbo og henter ting dere kan selge på loppemarkedet (til inntekt for fotballen, eller korpset osv)? Eller er det for mye jobb? Noen jeg veit om skal hive "en hel del" og skal leie container. Så reklame for loppeinnsamling på FB, men veit med sikkerhet at ingen av de gjenværende har tid til å kjøre loppene rundt. Kommer dere og henter, eller? Er masse "snadder", sikkert både bøker, møbler osv som man kan tjene en slant på. Synes det er synd at det bare skal hives liksom. Anonymkode: dcac1...fdd
sug lut Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Der jeg har vært med og arrangert har vi hentet, men vi har ikke kapasitet til å plukke, så om det allerede står i kasser går det supert, og møbler og alt sånt stort, og klær i sekker, osv. Kjørt rundt mange kvelder med tilhenger/kassebil, og så sorterer vi igjen når vi får det inn på skolen. Tenker det er mange som vil være glade for å få dette dødsboet! Men arvinger må selv si hva de vil gi bort, og altså legge det i esker etc.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Legg det ut på lokal kjøp og salg side og se om noen er interessert? Da foreldrene mine skulle selge huset sitt plasserte de alt de ikke skulle ha med seg i garasjen og skrev på fb at de som ville kunne komme og hente. Og noen ord om hva slags ting det var da. En vgs i nærheten skulle ha loppemarked samme helg, og noen elever derfra kom og hentet mesteparten. Anonymkode: 3231b...700
nick_350414 Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 Vi henter og kan plukke ut godbiter, men vi har ikke kapasitet til å pakke hele dødsbo.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 Hva hvis det settes frem, oversiktig på gårdsplassen? (Har ikke garasje). Er endel store møbler. Noe nips sikkert som kan pakkes i esker.. Anonymkode: dcac1...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå