Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Bhg krever at man har et spesielt utstyr i barnehagen, til alle barna (ikke klær) og at foreldrene skal sørge for det. Men hva når det kommer MALING på utstyret? Som er verdt tusenvis av kroner. Ingen har sett det, eller kommentert det, eller beklaget. Jeg så det nylig og ble lei meg... Det er utstyr som står "milevis unna" maling, så det er meg ukjent hvordan det har havnet der. Det et utstyr som uten unntak koster endel penger, selv brukt.... bare sånn det er å ha barnehagebarn? Anonymkode: 7461c...293
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Jepp, sånn er det å ha barnehagebarn Anonymkode: c6637...d04
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #3 Skrevet 19. april 2017 Jeg lurer veldig på hva slags utstyr en barnehage krever man har som koster tusenvis av kroner. Jøss. Hindrer malingen bruk, eller er det bare at det ser litt stygt ut? Anonymkode: 77cc8...f15
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer veldig på hva slags utstyr en barnehage krever man har som koster tusenvis av kroner. Jøss. Hindrer malingen bruk, eller er det bare at det ser litt stygt ut? Anonymkode: 77cc8...f15 Vogn og vognpose? Anonymkode: 62efd...286
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #5 Skrevet 19. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vogn og vognpose? Anonymkode: 62efd...286 korrekt. Anonymkode: 7461c...293
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #6 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer veldig på hva slags utstyr en barnehage krever man har som koster tusenvis av kroner. Jøss. Hindrer malingen bruk, eller er det bare at det ser litt stygt ut? Anonymkode: 77cc8...f15 Hindrer i hvert fall salg videre.. ser veldig stygt ut.. flere farger og, skjønner ikke hvordan de har fått det til engang. Ble lei meg da jeg så det. Vet ikke hvordan jeg kan få det vekk, eller om det i det hele tatt går? Anonymkode: 7461c...293
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #7 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ingen har sett det, eller kommentert det, eller beklaget. Kanskje du kan spørre om hva som har skjedd? Skjønner det føles kjipt. Men nå er det engang sånn at det er vanskelig å styre hva unger gjør. Så det kan jo fort hende ting blir ødelagt! Uhell er jo uhell. Men hvis ingen har sett det så skjønner jeg jo at de ikke kan beklage det - men hvis du spør kan de jo kanskje si at "ja, vi lekte med maling ute - et barn kan ha tatt på maling og så tatt på noe annet." Anonymkode: 77cc8...f15
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #8 Skrevet 19. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje du kan spørre om hva som har skjedd? Skjønner det føles kjipt. Men nå er det engang sånn at det er vanskelig å styre hva unger gjør. Så det kan jo fort hende ting blir ødelagt! Uhell er jo uhell. Men hvis ingen har sett det så skjønner jeg jo at de ikke kan beklage det - men hvis du spør kan de jo kanskje si at "ja, vi lekte med maling ute - et barn kan ha tatt på maling og så tatt på noe annet." Anonymkode: 77cc8...f15 Men det er ikke sånn, det er mer som om de har stilt det INNTIL noe som nettopp har blitt malt? Ikke "barnefingre-maling" Anonymkode: 7461c...293
Modesty Blaise. Skrevet 19. april 2017 #9 Skrevet 19. april 2017 Utstyr til barn er forbruksvare. Om det er uteklær, vogner eller andre ting. Dette er en detalj jeg ikke hadde tenkt over en gang. Er ganske sikker på at ingen som jobber der har stått å malt på vognen din med vilje? Er det så krise så bør man heller kjøpe en brukt vogn til å ha i barnehagen. De blir behandlet tøft, og litt svinn må man regne med...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 5 minutter siden, Modesty Blaise. skrev: Utstyr til barn er forbruksvare. Om det er uteklær, vogner eller andre ting. Dette er en detalj jeg ikke hadde tenkt over en gang. Er ganske sikker på at ingen som jobber der har stått å malt på vognen din med vilje? Er det så krise så bør man heller kjøpe en brukt vogn til å ha i barnehagen. De blir behandlet tøft, og litt svinn må man regne med... Dette ⬆😊👍 Anonymkode: c6637...d04
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 22 minutter siden, Modesty Blaise. skrev: Utstyr til barn er forbruksvare. Om det er uteklær, vogner eller andre ting. Dette er en detalj jeg ikke hadde tenkt over en gang. Er ganske sikker på at ingen som jobber der har stått å malt på vognen din med vilje? Er det så krise så bør man heller kjøpe en brukt vogn til å ha i barnehagen. De blir behandlet tøft, og litt svinn må man regne med... Jeg jobber i barnehage selv, og er faktisk litt uenig med deg. Jeg er enig i at foreldre på regne med ting blir behandlet tøft, og litt svinn. Men jeg er ikke enig i at man bør være forberedt på at vogn og vognpose blir ødelagt av maling, selv om det var et uhell. Snakk med de ansatte hi, og hør hva de har å si. Anonymkode: 0aea9...8aa
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er ikke sånn, det er mer som om de har stilt det INNTIL noe som nettopp har blitt malt? Ikke "barnefingre-maling" Anonymkode: 7461c...293 Da hadde jeg blitt sint! Det er å ødelegge andres ting! Anonymkode: 424ac...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå