Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #1 Skrevet 19. april 2017 Dette skjer nå for 3 gang. Datteren min på snart 5 år våkner på natta og sier at hjertet banker så fort samtidig som hun blir veldig tørst og skjelver mens hun sluker i seg vannet. Står opp idag og hun er slapp og skjelven. Får ikke til å tisse. Når hun begynner å spise blir hun plutselig kvalm og kaster opp. Litt slapp og så er hun helt fin resten av dagen. Som sagt er det 3. Gangen det skjer, så det kan vel ikke være omgangssyke? Anonymkode: 9cf9c...b79
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #2 Skrevet 19. april 2017 Jeg ville ringt legen når det åpner. Anonymkode: 92741...f44
LillePunk Skrevet 19. april 2017 #4 Skrevet 19. april 2017 Ring lege. Det kan være ufarlig, eller det kan være alvorlig. Ville uansett tatt en telefon så snart som mulig for å få en sjekk!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #7 Skrevet 19. april 2017 Det som er mest skummelt er at du ikke tok kontakt med lege første gangen! Også i tillegg spør du på et forum etter tredje gangen. Sorry det brutale svaret,men synes rett og slett det er forkastelig at mamma'er ikke tar med ungen sin til legen når det tydeligvis er noe som er galt. Her synes jeg du har feilet som omsorgsperson! Big-time! Anonymkode: 7da50...11e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #8 Skrevet 19. april 2017 Jeg tok henne med til legen første gangen som sa det var omgangssyken. Det er jo derfor jeg tenker at det ikke kan stemme. Han tok også blodprøver for å sjekke mangler i blodet som f.eks jern. Hjertebanken kunne være angst (?) Selv om jeg aldri har sett synptomer på det.. Han nevnte ikke at det kunne være diabetes eller noe annet farlig. Det går altså an å både gå til lege og spørre her, må ikke være enten eller. Har fått time igjen idag, men tenker jo på dette og spør derfor her om andre har opplevd lignende. Hi Anonymkode: 9cf9c...b79
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #9 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det som er mest skummelt er at du ikke tok kontakt med lege første gangen! Også i tillegg spør du på et forum etter tredje gangen. Sorry det brutale svaret,men synes rett og slett det er forkastelig at mamma'er ikke tar med ungen sin til legen når det tydeligvis er noe som er galt. Her synes jeg du har feilet som omsorgsperson! Big-time! Anonymkode: 7da50...11e Oj! Her viser vel HIs svar at du ble totalt OWNED! 😂😂 Anonymkode: 56139...85f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok henne med til legen første gangen som sa det var omgangssyken. Det er jo derfor jeg tenker at det ikke kan stemme. Han tok også blodprøver for å sjekke mangler i blodet som f.eks jern. Hjertebanken kunne være angst (?) Selv om jeg aldri har sett synptomer på det.. Han nevnte ikke at det kunne være diabetes eller noe annet farlig. Det går altså an å både gå til lege og spørre her, må ikke være enten eller. Har fått time igjen idag, men tenker jo på dette og spør derfor her om andre har opplevd lignende. Hi Anonymkode: 9cf9c...b79 Mareritt og angst? Jeg selv husker jeg bie veldige tørr i munn og tørst ved mareritt da jeg var barn. Oppkast kan også komme av angst, som en direkte reaksjon på angst men også fordi magen blir veldig i ulage ved angst. Problemer med å tisse, også angst. Har det skjedd noen endringer i livet? Skal hun bytte barnehage, har det vært forberedelser i barnehagen på å bytte til førskoleavdeling? Har de hatt opplæring i noe som er skremmende, brannøvelser som kanskje ikke er pedagogisk nok Datteren min hadde en periode med uro og separasjonsangst da de startet med skoleforberedelser i barnehagen. Hun ble rett og slett veldig utrygg på situasjonen, ble skremt av at - nå må du klare deg selv, - ingen som kan hjelpe deg med dette på skolen osv. Hun våknet av mareritt, gikk hyppigere på do osv Rett før påske var det noen som hadde tent på en søppelkasse på skolen. Skolen hadde en kjemperunde med brannøvelser og brannvern. Flere av elevene på de laveste trinnene ble rett og slett veldig skremt. Skolen fikk mye kritikk og la seg flate og innrømmet av de nok hadde vært litt brutale. Vi hadde en ny runde med søvnvansker, mareritt og hyppig tissing igjen etter dette. Snakk med henne. Ta henne gjerne inn i senga deres etter oppvåkning og snakk om hva som skjer. Hva hun tenker på osv. Ofte lettere å komme til bunns i dette rett etter det har skjedd. Anonymkode: 453ab...4a0
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Oj! Her viser vel HIs svar at du ble totalt OWNED! 😂😂 Anonymkode: 56139...85f Kan ikke se at det er en anelse antydning i hovedinnlegget at HI har vært hos lege. Når hun da velger å ikke skrive noe om det så bør det være, kanskje så selvsagt ,at noen reagerer. Det burde være en ganske så essensiell informasjon å få med i innlegget... Anonymkode: 7da50...11e
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan ikke se at det er en anelse antydning i hovedinnlegget at HI har vært hos lege. Når hun da velger å ikke skrive noe om det så bør det være, kanskje så selvsagt ,at noen reagerer. Det burde være en ganske så essensiell informasjon å få med i innlegget... Anonymkode: 7da50...11e Man trenger ikke tro det verste om folk. Hun ba bare om råd. Anonymkode: 92741...f44
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #13 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan ikke se at det er en anelse antydning i hovedinnlegget at HI har vært hos lege. Når hun da velger å ikke skrive noe om det så bør det være, kanskje så selvsagt ,at noen reagerer. Det burde være en ganske så essensiell informasjon å få med i innlegget... Anonymkode: 7da50...11e Du trenger ikke være frekk, slem og påstå at noen har feilet som mor selv om du vil oppfordre til å søke lege, altså. Mange i tråden klarte å formidle det samme uten å være drittsekk. Anonymkode: 56139...85f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #14 Skrevet 19. april 2017 Krev at blodsukker blir målt. Anonymkode: b7672...058
tante grusom master of law Skrevet 19. april 2017 #15 Skrevet 19. april 2017 Høres veldig ut som lavt blodsukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå