Kathrine. Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 (endret) Noen damer her som har satt opp trampoline aleine? Endret 18. april 2017 av Kathrine.
frk Nilsen Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Hvorfor skulle ikke damer klare det? Trenger du flere hender får du spørre ei venninne, kompis, nabo etc
skinnfilla Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Det går fint, litt tungvint , men det går👍
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Like enkelt for en dame å gjøre det aleine som for en mann å gjøre det aleine. Alltids enklere hvis man er to. Jeg får eldstemann på 13 til å hjelpe meg med en ekstra hånd og godt selskap 😊 Anonymkode: 32078...956
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 Det er mye enklere når man er to, men kjønn er ikke avgjørende. Anonymkode: 314a1...219
ViaMobil Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 Selvfølgelig.. Det har jeg gjort hvert år i mange år, til tross for at jeg har en mann. Det er svært få ting en mann kan gjøre, som ikke en kvinne kan. Med unntak av å stå og tisse kan jeg ikke komme på en eneste en.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 Nei! Du må nok ha utovertiss for å klare det! Anonymkode: da5ae...aa7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 Når man setter opp selve stativet, er det veldig mye lettere å være to, men det holder med et par ekstra hender, så klarer du det veldig greit uten noen mann. Anonymkode: 5f9d1...b7d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 Satt opp trampolina da jeg var høygravid. Selvsagt kan kvinnfolk klare det🙄😂 Anonymkode: 13fde...25f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 Penisen er ikke involvert i oppsetting av trampoline, så det går helt fint. Litt mere klumrigt alene enn om man er to, men person nr to trenger ikke mer enn å holde litt.
*Miss Marple* Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 Det er mye lettere når man er to, men det mener mannen også. Skjønner ikke helt hvordan kjønn skal ha noe å si her? Det er jo ikke fysisk tungt.
Love my kidz Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 Jeg har alltid satt den opp alene. Bare prøv hi, det er enklere enn det ser ut til 👍
Anonym bruker Skrevet 19. april 2017 #13 Skrevet 19. april 2017 Selvsagt. Men det er enklere å slippe, derfor later mange av oss som vi ikke kan. Anonymkode: 3212a...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå