Gå til innhold

Kan damer klare dette aleine?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen damer her som har satt opp trampoline aleine?

Endret av Kathrine.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle ikke damer klare det? Trenger du flere hender får du spørre ei venninne, kompis, nabo etc

Skrevet

Det går fint, litt tungvint , men det går👍

Skrevet

Like enkelt for en dame å gjøre det aleine som for en mann å gjøre det aleine. Alltids enklere hvis man er to. Jeg får eldstemann på 13 til å hjelpe meg med en ekstra hånd og godt selskap 😊

Anonymkode: 32078...956

Skrevet

Det er mye enklere når man er to, men kjønn er ikke avgjørende.

Anonymkode: 314a1...219

Skrevet

Selvfølgelig.. 

Det har jeg gjort hvert år i mange år, til tross for at jeg har en mann. 

Det er svært få ting en mann kan gjøre, som ikke en kvinne kan. Med unntak av å stå og tisse kan jeg ikke komme på en eneste en. 

Skrevet

Nei! Du må nok ha utovertiss for å klare det!

Anonymkode: da5ae...aa7

Skrevet

Når man setter opp selve stativet, er det veldig mye lettere å være to, men det holder med et par ekstra hender, så klarer du det veldig greit uten noen mann. 

Anonymkode: 5f9d1...b7d

Skrevet

Satt opp trampolina da jeg var høygravid. Selvsagt kan kvinnfolk klare det🙄😂

Anonymkode: 13fde...25f

Skrevet

Penisen er ikke involvert i oppsetting av trampoline, så det går helt fint. Litt mere klumrigt alene enn om man er to, men person nr to trenger ikke mer enn å holde litt.

Skrevet

Det er mye lettere når man er to, men det mener mannen også. Skjønner ikke helt hvordan kjønn skal ha noe å si her? Det er jo ikke fysisk tungt. 

Skrevet

Jeg har alltid satt den opp alene. Bare prøv hi, det er enklere enn det ser ut til 👍

Skrevet

Selvsagt. Men det er enklere å slippe, derfor later mange av oss som vi ikke kan. ;)

Anonymkode: 3212a...f1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...