Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Hvor mange er det lov å ha med? Skal selvfølgelig ha med gubben. Men også et tantebarn. Kunne egentlig tenkt med å ha med to tantebarn, men får man lov å ha med så mange "ekstra"? Anonymkode: a3890...d2a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Skal sies at tantebarna mine er hhv 16 og 19 år. Hi Anonymkode: a3890...d2a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Min venninne hadde med 2 søsken, men det er 14 år siden. Du kan jo ringe føden å spørre? Sikkert ulikt fra sted til sted. Sikkert ulik praksis ettersom hvor stor pågangen er og, vil jeg tenke meg Anonymkode: 6d118...611
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Personlig syns jeg du utsetter tantebarna for noe de ikke bør. Er de klare for om fødselen ikke blir en drømmefødsel? Er de klare til å takle om det kommer leger styrtende inn og tar helt kontrollen over hva som skjer? En slik fødsel fikk jeg og min mann var helt uforberedt på denne vendingen, alt gikk som smurt helt til det sa kobom inne på rommet. Ingen som forklarte rolig hva som skulle skje, ingen som tenkte på hvordan noen hadde det utover å redde barn og meg. Min mann ble skuffet vekk for å få plass til maskiner og leger. Hvordan tror du tantebarna dine ville reagert om de hadde vært tilstede på slikt? Joda, de flest har fødsler som går helt greit men det vet du ikke om du får. Hadde det vært dine søsken som hadde vært med, som hadde hatt barn eller var eldre så hadde det også vært en annen sak. Å se tante i en slik setting kan være skremmende. Anonymkode: c40ab...7e1
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 Her får du bare ha med en person. Anonymkode: 1c101...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå