Gå til innhold

Mer smerter etter operasjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Opererte et kne pga smerter og hyppige låsninger for noen mnd siden. Under operasjonen fant kirurgen også en meniskskade som ble fikset. Nå er smertene i kneet verre enn noen gang. Kneet stivner ofte, men låser seg ikke på samme måte, men det verker, dag og natt, fra omtrent oppe ved hofta og ned til ankelen. Noen som har opplevd lignende? Hva ble eventuelt gjort? 

Anonymkode: 2e85b...8e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitasjegikt i kne og har fått beskjed om at de ikke opererer før smertene er ulovlige, for de har ingen garantier for at det blir bedre etterpå.... 

Anonymkode: adf31...a27

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har slitasjegikt i kne og har fått beskjed om at de ikke opererer før smertene er ulovlige, for de har ingen garantier for at det blir bedre etterpå.... 

Anonymkode: adf31...a27

Ulevelige 

Anonymkode: adf31...a27

Skrevet

Dette er ikke slitasjegikt som jeg vet, men kan jo hende det stiller likt uansett hva det er. Må kanskje ta en telefon og høre hva legen mener. 

Anonymkode: 2e85b...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...