Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Opererte et kne pga smerter og hyppige låsninger for noen mnd siden. Under operasjonen fant kirurgen også en meniskskade som ble fikset. Nå er smertene i kneet verre enn noen gang. Kneet stivner ofte, men låser seg ikke på samme måte, men det verker, dag og natt, fra omtrent oppe ved hofta og ned til ankelen. Noen som har opplevd lignende? Hva ble eventuelt gjort? Anonymkode: 2e85b...8e2
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Jeg har slitasjegikt i kne og har fått beskjed om at de ikke opererer før smertene er ulovlige, for de har ingen garantier for at det blir bedre etterpå.... Anonymkode: adf31...a27
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har slitasjegikt i kne og har fått beskjed om at de ikke opererer før smertene er ulovlige, for de har ingen garantier for at det blir bedre etterpå.... Anonymkode: adf31...a27 Ulevelige Anonymkode: adf31...a27
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Dette er ikke slitasjegikt som jeg vet, men kan jo hende det stiller likt uansett hva det er. Må kanskje ta en telefon og høre hva legen mener. Anonymkode: 2e85b...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå