Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Trente meg selv litt for hardt igår så var veldig uggen i magen igår kveld. Er fortsatt litt kvalm. Normalt etter hard trening? Anonymkode: 3f41e...73d
MTF Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Ja, jeg har det i hvert fall av og til sånn. Da har det rett og slett med at jeg har fått i meg for lite før trening og ikke vært kjapp nok til å fylle på etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå