Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Jeg vurderer Stokke trailz til babyen som kommer etterhvert, men jeg har aldri trillet en. Tenkte å ta meg en tur i butikk en dag, men kan jo spørre her også😊 Når man bruker bagvognen og triller på humpete underlag som f eks skogsstier og isete veier, er det god demping? jeg har en city elite etter eldstemann og vet det går an å ha bag på den, men der er det jo så og si ingen demping. Anonymkode: 86e44...300
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Dytter litt jeg.. Anonymkode: 86e44...300
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 Den er helt topp! Bor på bygda med stier og skau, er positivt overrasket over den 😊 Har hatt både simo, emmaljunga og brio før. Ingen slår denne! Anbefales! Anonymkode: 56784...d96
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Kan ikke si at jeg er helt enig med hun over. Har både Stokke og Emmaljunga, og ingen kan måle seg med dempingen som er i en tradisjonell vogn med fire faste hjul. Er veldig glad i min Stokke trailz, men dempingen på litt ulendte veier er ikke noe å skryte av.. tar alltid Emmaljungaen når jeg skal trille turer på litt ruglete asfalt. Stokke vogna rister myyye mer og er langt fra like komfortabel. Skal jeg på feks kjøpesenter så er Stokke bedre. Det er min erfaring 😉 Anonymkode: 677a9...2d5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 Hmm det var to motstridende svar.. synes det er viktig at ikke det rister noe særlig når man har baby i bag.. Anonymkode: 86e44...300
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan ikke si at jeg er helt enig med hun over. Har både Stokke og Emmaljunga, og ingen kan måle seg med dempingen som er i en tradisjonell vogn med fire faste hjul. Er veldig glad i min Stokke trailz, men dempingen på litt ulendte veier er ikke noe å skryte av.. tar alltid Emmaljungaen når jeg skal trille turer på litt ruglete asfalt. Stokke vogna rister myyye mer og er langt fra like komfortabel. Skal jeg på feks kjøpesenter så er Stokke bedre. Det er min erfaring 😉 Anonymkode: 677a9...2d5 Rister på ruglete asfalt?! Sikker på det er trailz du har og ikke crusi? Hadde klaget på trailzen hvis ruglete asfalt ristet babyen, det opplever jeg ikke på grusveiene engang.. 2016 modell? Anonymkode: 56784...d96
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Rister på ruglete asfalt?! Sikker på det er trailz du har og ikke crusi? Hadde klaget på trailzen hvis ruglete asfalt ristet babyen, det opplever jeg ikke på grusveiene engang.. 2016 modell? Anonymkode: 56784...d96 Jepp er trailz og ikke crusi. 2016 modell tilogmed. Den skunker og humper på dårlig asfalt. Syns emmaljungaen er overlegen! Ingen over og ingen ved siden. Men nå er jo smaken som baken. Jeg har ihvertfall erfart dette. Er glad i Stokke vogna altså. Men ift risting er den ikke noen innertier når man ikke går på heeelt flate gulv. Må jo samtidig si at mange har skrytt TFK joggster twist opp i skyene. Verre møkkavogn har jeg ikke hatt. Ikke særlig til fjæring i den heller. Hvor folk får det ifra,vet jeg ærlig talt ikke.. mountain buggy er også en vogn uten særlig demping. Allikevel skryter folk de opp i skyene. Mest for at de ikke har prøvd noe annet har jeg inntrykk av.. du bør prøve vognene godt i butikken. vanskelig å anbefale vogn når man har så ulike preferanser. Emmaljunga er min favoritt til trilling på landeveier. Stokke er genial til det meste annet. Jeg legger nok veldig godt merke til slikt siden jeg har begge to samtidig. Da er det lettere å sammenligne de 😊 Anonymkode: 677a9...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå