Gå til innhold

Hatt en gigantisk floke siden januar. Hjelp. Bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg grer og grer, bruker olje, balsam, balsamspray til den store gullmedaljen. Kan ikke klippe,da blir jeg delvis skalla. Nekter å gå til frisør og drite meg ut 😫Hjelp!!!

IMG_1796.JPG

Anonymkode: 44d15...c99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IMG_1795.thumb.JPG.4bdd11a19e197951ee54dffa9f440008.JPG

Skrevet

Masse tid, en kam og muligens en liten saks slik at du får løsnet/klippet opp litt av floka.  Få noen til å hjelpe deg. Begynn ytterst i tuppene før du jobber deg innover. Grer du fra røttene og utover lager du mere floker

Skrevet

Har du prøvd å sove med hårkur, skylle det ut om morgenen, en runde med balsam og så børste håret mens det er vått?

Anonymkode: f2568...d66

Skrevet

Jøss. Ikke gredd deg siden januar? Fram med barbermaskin, nå har du kanskje lært.

Anonymkode: d68c4...c68

Skrevet

Hahahaaaa jeg hadde digga å hjulpet deg. Elsker sånt: ))))

Anonymkode: d0b47...3d7

Skrevet

Når jentene får skikkelige floker , pleier jeg løsne de "hårstrå etter hårstrå" , drar litt og litt løst. 

Men de har aldri hatt en floke i 3 mnd ... 

Skrevet

Siden januar!?!? Hvorfor har du ikke gjort noe med det?

Anonymkode: b50c3...c41

Skrevet

What... Den hadde jeg ikke holdt ut å ha en halv dag engang.

Det er bare å ta en god børste og ta for seg cm etter cm i tørt hår. Vått hår gjør det bare mer vrient og skader enda mer.

Anonymkode: 3844f...1eb

Skrevet

Saks!

Anonymkode: 465e1...4cb

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Ikke gredd deg siden januar? Fram med barbermaskin, nå har du kanskje lært.

Anonymkode: d68c4...c68

Fikk denne floken over natten nesten... har greid meg hver dag siden januar. Får den ikke ut! 

Skrevet

Tror nok ikke det er noen vei utenom frisøren her, gitt. Drit i stoltheten din, ellers må du snart shave halve håret av. 

Har du prøvd smør, forresten?

Anonymkode: 63d83...133

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror nok ikke det er noen vei utenom frisøren her, gitt. Drit i stoltheten din, ellers må du snart shave halve håret av. 

Har du prøvd smør, forresten?

Anonymkode: 63d83...133

Uff det er ydmykende. Vet jo at det vil bli snakket om og latterliggjort på pauserommet☹️+ det sitter andre kunder rundt meg... smør... nei. Skal jeg ha det i en stund eller bare ta i å greie ?

Skrevet

Vet du dette høres kanskje teit ut men hva med en tur til legen? Skjedde det over natten og du aldri har hatt slik kan det jo være tegn på at noe er galt. Noe du mangler eller noe slikt. 

Anonymkode: 42530...bdd

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du dette høres kanskje teit ut men hva med en tur til legen? Skjedde det over natten og du aldri har hatt slik kan det jo være tegn på at noe er galt. Noe du mangler eller noe slikt. 

Det skjedde rett etter fødsel nesten. I forkant av denne floken var håret mitt helt fett hele tiden. Jeg kunne vaske d 2-3 ganger ila dagen men ble bare verre. Helt merkelig. Hmmm ikke tenkt på lege... tror du ikke jeg bare blir avvist? Kan mangel på noe gi resultat i ending av håret? Takk for svarer ditt. Hi

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skjedde rett etter fødsel nesten. I forkant av denne floken var håret mitt helt fett hele tiden. Jeg kunne vaske d 2-3 ganger ila dagen men ble bare verre. Helt merkelig. Hmmm ikke tenkt på lege... tror du ikke jeg bare blir avvist? Kan mangel på noe gi resultat i ending av håret? Takk for svarer ditt. Hi

Ja det kan det. Du kan ha B og d vitamin mangel feks. Du kan ha problemer med stoffskiftet osv. Legen kan absolutt ikke avvise deg om du ønsker en utvidet blodprøve blant annet pga av ekstremt tørt hår og hud feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...