Gå til innhold

vridning i kneet, lege??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt når jeg var ute og jogget i dag, foten satt seg fast på en måte og det ble en vridning i kneet . Det ble et lite smell på en måte og varmt/vondt. Klarer ikke å gå i trapp med foten,og sklir frem på den gode foten når jeg går.

Ikke hoven eller blå,ikke vondt når jeg tar på kneet.

Må jeg til legen,eller vill dette gå over?😊

Anonymkode: c870f...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menisk? Leddbånd som har delvis røket?

Som regel blir det hovent, men ikke alltid. Kontakt lege i morgen. Trenger ikke ha skjedd noen større skade, men bedre at du finner ut av det og får tatt hensyn til det ev. får behandling for det, enn å vente til det blir et større problem.

Anonymkode: cdfe3...f18

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menisk? Leddbånd som har delvis røket?

Som regel blir det hovent, men ikke alltid. Kontakt lege i morgen. Trenger ikke ha skjedd noen større skade, men bedre at du finner ut av det og får tatt hensyn til det ev. får behandling for det, enn å vente til det blir et større problem.

Anonymkode: cdfe3...f18

Takk for svar,Skal ringe de i morgen.

Anonymkode: c870f...ab9

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar,Skal ringe de i morgen.

Anonymkode: c870f...ab9

Anbefaler deg å få tatt en MR. Kne er komplisert og akkuratt den måten du beskriver skaden skjedde, er typisk for menisk og i verste fall røket/delvis røket korsbånd. Lykke til :)

Anonymkode: feec6...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...