Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Falt når jeg var ute og jogget i dag, foten satt seg fast på en måte og det ble en vridning i kneet . Det ble et lite smell på en måte og varmt/vondt. Klarer ikke å gå i trapp med foten,og sklir frem på den gode foten når jeg går. Ikke hoven eller blå,ikke vondt når jeg tar på kneet. Må jeg til legen,eller vill dette gå over?😊 Anonymkode: c870f...ab9
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Menisk? Leddbånd som har delvis røket? Som regel blir det hovent, men ikke alltid. Kontakt lege i morgen. Trenger ikke ha skjedd noen større skade, men bedre at du finner ut av det og får tatt hensyn til det ev. får behandling for det, enn å vente til det blir et større problem. Anonymkode: cdfe3...f18
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Menisk? Leddbånd som har delvis røket? Som regel blir det hovent, men ikke alltid. Kontakt lege i morgen. Trenger ikke ha skjedd noen større skade, men bedre at du finner ut av det og får tatt hensyn til det ev. får behandling for det, enn å vente til det blir et større problem. Anonymkode: cdfe3...f18 Takk for svar,Skal ringe de i morgen. Anonymkode: c870f...ab9
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar,Skal ringe de i morgen. Anonymkode: c870f...ab9 Anbefaler deg å få tatt en MR. Kne er komplisert og akkuratt den måten du beskriver skaden skjedde, er typisk for menisk og i verste fall røket/delvis røket korsbånd. Lykke til Anonymkode: feec6...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå