Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Er jeg rar? Vi har nesten aldri barnevakt. Nå har jeg maset litt på mannen at jeg trenger litt tid bare oss to.. en kveld. Men han skal liksom "spare" pass til det er noe vi trenger mer. Jeg synes alenetid er viktig når vi ikke har hatt det på lenge..(3 timer på to år!!og en fest i tillegg sammen på de to åra) Vi har ikke mange å spørre. Nå har han fått barnevakt når jeg skal jobbe i mai for å dra til en kompis på fest. Jeg surmuler og synes jeg hadde fortjent litt tid med kjæresten min snart.. : ( føler meg litt slem som er sur, men trenger tid med han alene nå kjenner jeg... Anonymkode: c8d68...335
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Skjønner deg godt. Jeg ville også blitt lei meg. Anonymkode: 83733...5ee
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er jeg rar? Vi har nesten aldri barnevakt. Nå har jeg maset litt på mannen at jeg trenger litt tid bare oss to.. en kveld. Men han skal liksom "spare" pass til det er noe vi trenger mer. Jeg synes alenetid er viktig når vi ikke har hatt det på lenge..(3 timer på to år!!og en fest i tillegg sammen på de to åra) Vi har ikke mange å spørre. Nå har han fått barnevakt når jeg skal jobbe i mai for å dra til en kompis på fest. Jeg surmuler og synes jeg hadde fortjent litt tid med kjæresten min snart.. : ( føler meg litt slem som er sur, men trenger tid med han alene nå kjenner jeg... Anonymkode: c8d68...335 Da mener han at "dere" trenger mer at han drar på fest mens du jobber enn at dere har tild bare dere to. Ja du ser hva han prioriterer og setter først. Anonymkode: 402e6...ab4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Han blir sint når jeg ikke unner han å dra på fest.. men det er ikke slik jeg tenker. Jeg tenker mer— når vi først skal ha barnepass, kan vi reise begge to. Han har vært på mange fester osv uten meg.. sier jeg bare kan dra alene..men jeg synes det er koseligere å finne på noe sammen. Ja jeg synes han prioriterer feil. Tid alene er ekstremt viktig Anonymkode: c8d68...335
the amazing spidermamma Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Det er viktig å gjøre noe sammen uten barn innimellom. Da ser man hverandre på en annen måte, og blir på en måte minnet på hvorfor man en gang valgte å være kjærester. Håper han tar til vettet og skjønner hvorfor det er viktig.
Yellow Brick Road Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Skjønner deg godt. Om det er sånn at dere har begrenset tilgang på barnevakt, så er det absolutt en feil prioritering.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 Jeg er litt som mannen din jeg da, siden vi også har veldig liten tilgang til barnevakt. Skjer kanskje 2-4 ganger i året at vi har barnevakt noen timer, vi har det aldri over natta. Så de gangene vi trenger barnevakt er når jobb, foreldremøter og andre viktige ting kræsjer. Skjønner heller ikke hvorfor man må ha barnevakt for å ha alenetid, frem til ungene er ganske store har man jo alenetid hver eneste kveld etter at de er i seng. Utnytt den tiden. Skru av TV, legg vekk pc og nettbrett, snakk sammen, spill et spill, vær tilstede, sammen. Anonymkode: 7712e...096
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 Det som er problemet her da at vi klarer ikke helt det. Når barna har sovnet i halv ti tiden er vi dønn utslitt Anonymkode: c8d68...335
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #9 Skrevet 17. april 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er litt som mannen din jeg da, siden vi også har veldig liten tilgang til barnevakt. Skjer kanskje 2-4 ganger i året at vi har barnevakt noen timer, vi har det aldri over natta. Så de gangene vi trenger barnevakt er når jobb, foreldremøter og andre viktige ting kræsjer. Skjønner heller ikke hvorfor man må ha barnevakt for å ha alenetid, frem til ungene er ganske store har man jo alenetid hver eneste kveld etter at de er i seng. Utnytt den tiden. Skru av TV, legg vekk pc og nettbrett, snakk sammen, spill et spill, vær tilstede, sammen. Anonymkode: 7712e...096 Men denne mannen har samtidig ordnet seg barnevakt for å gå på fest når HI må jobbe, så hva sier det om han? Anonymkode: 70e39...b0b
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #10 Skrevet 17. april 2017 Er sånn..: "selvfølgelig gutten min..skulle bare mangle. Dra på fest og kos deg og hent barna når det passer" når vi spør fordi vi skal noe sammen"det blir ikke hele dagen da?vi kan ha de hvis de blir hentet litt tidlig. " Kjenner meg forbanna nå!! Anonymkode: c8d68...335
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #11 Skrevet 17. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er litt som mannen din jeg da, siden vi også har veldig liten tilgang til barnevakt. Skjer kanskje 2-4 ganger i året at vi har barnevakt noen timer, vi har det aldri over natta. Så de gangene vi trenger barnevakt er når jobb, foreldremøter og andre viktige ting kræsjer. Skjønner heller ikke hvorfor man må ha barnevakt for å ha alenetid, frem til ungene er ganske store har man jo alenetid hver eneste kveld etter at de er i seng. Utnytt den tiden. Skru av TV, legg vekk pc og nettbrett, snakk sammen, spill et spill, vær tilstede, sammen. Anonymkode: 7712e...096 Tja.. de få timene etter at barna har lagt seg skal man liksom rydde og ordne. Jeg ligger henslengt en time på sofaen og ser på krim mens han ordner noe.også bytter vi på. Tre timer helt alene med kino og middag er noe helt annet altså Anonymkode: 6b412...55a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #12 Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tja.. de få timene etter at barna har lagt seg skal man liksom rydde og ordne. Jeg ligger henslengt en time på sofaen og ser på krim mens han ordner noe.også bytter vi på. Tre timer helt alene med kino og middag er noe helt annet altså Anonymkode: 6b412...55a Men når man ikke har besteforeldre som er særlig villig (akkurat som Hi forteller at er tilfellet der) og man heller ikke ønsker ha fremmede barnevakter så gjør man det beste ut av situasjonen man er i. Vi har valgt å få barn selv om vi visste at barnevakt ville bli vanskelig, og er veldig enige om at man kan være og bevare et godt forhold uten barnevakt. Man trenger ikke rydde og ordne i 3 timer hver kveld, en kan rydde og ordne det viktigste til nesten dag mens den andre legger barna også kan man sette av tid og bestemme seg for å være sammen uten å stresse med husarbeid osv den kvelden. Det blir hva man gjør det til. Problemet til Hi og mannen er at de ikke er enige, og da må de jo finne et kompromiss. Jeg er enig i at han av og til må følge hennes ønske om å ha en barnefri kveld fordi det er viktig for henne, men da må de kanskje finne en annen barnevakt en motvillige besteforeldre som til nød kan ha de noen timer om de henter tidlig, da hadde ikke jeg kost meg veldig ihvertfall... Anonymkode: 7712e...096
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #13 Skrevet 17. april 2017 Vurderer å finne reserve besteforeldre. Men hvor finner man de: D? Er håpløst. Han innrømmet i kveld faktisk at han prioriterte festen forran å finne på noe med meg. Jeg er dritlei meg. Hvordan skal jeg takle dette? Anonymkode: c8d68...335
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #14 Skrevet 18. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vurderer å finne reserve besteforeldre. Men hvor finner man de: D? Er håpløst. Han innrømmet i kveld faktisk at han prioriterte festen forran å finne på noe med meg. Jeg er dritlei meg. Hvordan skal jeg takle dette? Anonymkode: c8d68...335 Tja.Han kan jo få ha ungene 50% og så kan du hå tid til å finne på noe med en annen kjæreste siden han er så uvillig til å tilbringe tid med deg. Anonymkode: 402e6...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå