Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Hvis man ikke har tatt kuren hos frisøren , kan man ta den kuren nr 3 hjemme eller vil ikke den ha noe effekt? Anonymkode: 72321...393
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Jeg er ikke frisør. Men har tatt nr.3 kur flere ganger uten å ha tatt olaplex hos frisøren rett før. Har altså brukt det som vedlikehold på en måte. Anonymkode: 771d3...a48
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 Merket du noe forskjell på håret? Har ganske slitt og tørt hår etter mye bleking😬 Anonymkode: 72321...393
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 jeg er ikke frisør, men eier et skikkelig bleket og hinsides slitt hår. olaplex nr 3 bør du bruke en gang i uken, uansett om du har brukt hos frisør eller ikke. olaplex er ikke en hårkur. det er en hårforstreker som styrker de hårene som kan reddes. er håret for slitt hjelper ikke olaplex - da er det saks. men den aller beste hårkuren for mitt hår - og jeg har virkelig prøvd alt man kan få kjøpt - er faktisk tran. sitter med det 30 mins hver annen uke, vasker og har i balsam. håret er mykt og flokefritt i tuppene. og blankt jeg trodde jeg kom til å bli måkenes herre med slolukt i håret først, men tranen vasker seg helt greit ut. Anonymkode: a2447...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå