Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Hei! Jeg skal ha planlagt keisersnitt (det er allerede bestemt av medisinske årsaker). Men jeg har blitt innkalt til sykehuset i uke 32. Hva skal skje da? Har litt skrekk for sykehus etc., men lurer på om det er bare for en innskrivingssamtale. Synes bare at det er litt tidlig..... Anonymkode: dc494...4bb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Hos oss er innskriving kun det å få skrevet inn navn og adresse osv. Samt spørsmål om tidligere fødsler (om det er noe spesielt de trenger å vite, det er neppe relevant for deg), samt spørsmål om tidligere ammeerfaring (greit å vite for de på barsel til etterpå). Og evt andre ting som er relevant til selve fødselen og oppholdet på sykehus etterpå, allergier,evt medisiner osv. Altså ingenting skummelt. Første gangen ble skrevet inn tok det 20 min pga ei jordmor som skrev med én fing. Neste gang tok det 10 min. 😊 Anonymkode: 302f2...6b7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 HI her. Tusen takk! Så det er sannsynlig at det kun er en samtale jeg er innkalt til? Svangerskapet forløper helt normalt, så det er vel kanskje mest sannsynlig, synes bare den samtalen var lagt litt tidlig. Anonymkode: dc494...4bb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Det kan jo også være at samtalen er en informasjonssamtale om keisersnitt. Jeg var på det med førstemann. Ble fortalt om prosedyren osv. Det at det er så tidlig kan jo skyldes feks at de bare har disse samtalene enkelte dager, og er fullbooka, evt at mange dager forsvinner pga helligdager. Du kan jo bare ringe å høre, så er du forberedt. 😊 Anonymkode: 302f2...6b7
trinity89 Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 Jeg har time i uke 32 pga ultralyd, kan det være det? Jeg ble riktignok spurt på OUL om jeg ønsket UL i uke 32 (normalt forløpende svangerskap altså), så det hadde du kanskje husket om du ble spurt. Ellers høres det logisk ut med en slags informasjonssamtale om keisersnitt.
SuperFries Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 For meg var det informasjon om hva som skjer, både før, under og etter operasjon. Hilse på avdelingen og snakke med anestesilege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå