Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Er gressenke og påsken alene med 3 barn har virkelig fått meg til å innse hvor mye jeg hater livet mitt nå. Vil absolutt ikke ha flere, så nå er jeg på jakt etter sikker prevensjon. Bruker kondomer nå. Jeg har store plager rundt og under eggløsningen og mens. Både psykisk og fysisk. Føler halve måneden er ødelagt på grunn av livmora mi. Prøvde p-piller for en stund siden som bare forverrer alt. Fikk blødninger hele tiden og var så utrolig sinna. Hva anbefaler dere? Anonymkode: 9da6f...1d9
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 sterilisering eller fjern livmora så slipper du mensen Anonymkode: dbe5e...a2a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 Sterilisere deg! Anonymkode: b3895...5b1
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Hormonspiral. Jeg har ikke hatt mensen på 10 år👏🏻👏🏻 Anonymkode: cbfbe...d1f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hormonspiral. Jeg har ikke hatt mensen på 10 år👏🏻👏🏻 Anonymkode: cbfbe...d1f Stemmer det at man blør en god stund etter innsetting? Tenker på sommeren.. Blir jo en del bading så dumt å blø hele tiden. Anonymkode: 9da6f...1d9
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Kobber spiral er jo veldig naturlig 👍 Anonymkode: 6bf7e...bff
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stemmer det at man blør en god stund etter innsetting? Tenker på sommeren.. Blir jo en del bading så dumt å blø hele tiden. Anonymkode: 9da6f...1d9 Jeg hadde ikke blødninger, satte den inn på slutten av mens. Men noen opplever litt småblødninger. Anonymkode: cbfbe...d1f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #9 Skrevet 17. april 2017 Hva er prisen på hormonspiral da? Ser ut til at valget faller på det. Dumt at jeg er på dag 6 i syklusen min da. Må vente helt til neste mens da? Anonymkode: 9da6f...1d9
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #10 Skrevet 17. april 2017 Mener du kan sette inn spiral når som helst. Jeg fikk hormonspiral i begynnelsen av mars, blødde i en mnd hver dag! Men nå har det endelig gitt seg. Krysser fingrene for at det holder seg slik nå. Anonymkode: d5c13...083
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #11 Skrevet 17. april 2017 Koster ca 1200 Anonymkode: d5c13...083
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #12 Skrevet 17. april 2017 Jeg steriliserte meg, men jeg tåler dårlig all slags hormonprevensjon da. Tålte ikke hormonspiral heller, kronisk soppinfeksjon, følte hele underlivet var et sviende sårt katastrofeområde, smerter i korsrygg, nærmest null sexlyst osv, helt til kroppen støtet den ut. Problemet med sterilisering er jo at mensen og eggløsning går som vanlig da. Men har du prøvd tilskudd fra helsekosten? Det er flere forskjellige å velge mellom, jeg har funnet ut at jeg ikke kan ha samme flere måneder på rad for da tilpasser kroppen seg, men det hjelper faktisk mot pms hos meg ihvertfall. Bare spør på helsekosten etter tilskudd som balanserer hormonene, blir tilsvarende det man tar i overgangsalderen for å få mindre hetetokter osv. Anonymkode: aa005...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå