Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Eller noe tilsvarende D: Jeg er sjokoholiker. På grunn av allergi mot SPOR av nøtter, og hypersensitivitet ovenfor koffein (som finnes i sjokolade), så har jeg ikke kunnet spise det på 1 år. Og fortsatt har jeg det helt jævlig. Alle de 3 andre i familien (og alle andre, i bursdager) sitter og gomler i seg sjokolade i alle MULIGE former foran meg. Og jeg blir gal av det. Suget er der, fortsatt, like sterkt som etter 3 uker uten sjokolade. Det har overhodet ikke blitt bedre. Når går det over? Anonymkode: f05e1...151
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Utrolig hensynsløs familie du har da! De må da kunne kutte eller i alle fall begrense sjokoladespisingen når dere er sammen? Altså nermeste familie. I bursdagsselskap må du kanskje tåle det, men sitter mann og barn hjemme flere dager i uka med sjokolade rett foran nesa på deg? Superfrekt! Her må du bare gi klar beskjed! De får bytte godteri og heller spise sjokolade når de er andre steder,og til påske og jul o.l. Anonymkode: 6fd9b...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå