Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Hva mener dere? Etter å ha prøvd å tilrettelegge for samvær mellom barn og far i flere år, er jeg i ferd med å gi opp. Skal barna ha samvær til enhver pris? Er det bedre å bli skuffet gang på gang, eller skal jeg til slutt bare gi opp? Anonymkode: f71ff...68f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Jeg har gitt opp far til mitt barn. Han er voksen, han vet hvor vi bor og han vet at jeg vil at barnet skal kjenner sin far. Men jeg gidder ikke lengre å styre noe med ham. Eneste som skjer er at barnet blir skuffa og det er ikke noe trivelig for barnet. Eneste jeg har sagt til far er at dersom han ombestemmer seg så skal vi på familievernkontoret, det skal være en fast avtale og han skal følge den. Å være en av-og-på-pappa når det passer ham er uaktuelt. Det er sårt for barnet at far ikke vil, men jeg kan ikke tvinge en "voksen" mann. Litt sårter det også at han syter på nett og på bygda at det er jeg som er vanskelig og som nekter. Mannfolk altså..... Anonymkode: 40a37...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå