Gå til innhold

Flere barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg tre barn og det har vi nå. Følte likevel ikke jeg var ferdig etter nr tre kom, men nå snart to år etter har jeg vel begynt å føle meg litt ferdig med babyer. Tre er nok føles det som selv om jeg savner det å få en baby til og ha baby i hus. 

Men så kommer plutselig mannen og hinter om nr fire??!? Han var jo egentlig veldig ferdig etter nr to.. men gikk med på en til. Nå ble jo jeg satt ut og begynner jo p fantasere om en til.. Men er det lurt? Tre føles som mange, hvordan blir fire da? De jeg har er 6, 4 og 2. 

Anonymkode: 30aac...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine er 8, 10, 13 og 16 år gamle

Jeg synes ikke forskjellen fra tre til fire var stor, når du har valgt tre har du allerede valgt livsstilen din på en måte. Når man har mange barn er det en periode av livet som absolutt alt handler om det, det er ganske selvutslettende. Men jeg synes det er helt topp og har aldri angret, jeg trives som mamma og trenger ikke mye alenetid, barnevakt, kjærestetid osv for å trives, jeg trives i et hus fullt av mennesker hvor jeg er samlingspunktet og den som jobber døgnet rundt ;)

Det er jo snakk om en fase av livet. Lever jeg til jeg blir 80 år har jeg brukt 20 av de årene på å organisere familien og være mamma, det er en fin tid og en fin fase i livet synes jeg. Men det passer jo ikke for alle, man er forskjellig og noen trenger mer tid til selvrealisering, trening, egne venner, alenetid med ro og fred osv.

I går kveld var det 12 unger i huset her, alle fire hadde besøk av venner, og da blir det jo livlig. Men jeg ønsker å ha et åpent hjem hvor både mine barn og vennene deres føler seg velkommen. Da står det plutselig 3 tenåringer på kjøkkenet og lager seg ostesmørbrød fordi de ikke gidder gå hjem og spise middag, det overnatter 4 stykker på madrasser i kjellerstuen osv. Jeg liker det sånn :)

Anonymkode: 3436c...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...