Gå til innhold

Gjør jeg det "rette"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ei uke og du tenker å gi opp? Gratulerer med første svik mot ungen. Kanskje du aldri egentlig var dimensjonert for tre barn?

Anonymkode: 5bf7e...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ei uke og du tenker å gi opp? Gratulerer med første svik mot ungen. Kanskje du aldri egentlig var dimensjonert for tre barn?

Anonymkode: 5bf7e...200

Og DER kom ammepolitiet ja! Nei, det er ikke svik mot ungen. Det er et valg som HI tar på bakgrunn av erfaringer med de 2 eldste barna. Hvis hun aldri hadde nok melk til de to eldste og må nå supplere med mme allerede, så produserer hun faktisk ikke nok melk. Enkelte kvinner kan ikke føde vaginalt og må ta KS hver gang, enkelte produserer aldri nok melk uansett hva de gjør. Det betyr ikke at man ikke er "dimensjonert" for X antall barn eller SVIKTER ungene sine. Her må du rulle inn puppen. Ødelagt psyke og fødselsdepresjon på grunn av uutholdelig barseltid er mer ødeleggende for babyen og tilknytningen mellom baby og mor, enn hvis babyen får mme altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her igjen 

Baby HYLER med en gang baby er ferdig på puppen. Og baby vil ha mat ofte. Han drikker ca 620 ml pr døgn. Nå er han 12 dager.

det er ingen tvil om at pupp ikke er nok. 

Så nå orker jeg ikke å stresse med amming lengre. Legger han til for kos innimellom 😊😊

Anonymkode: 25ca6...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ei uke og du tenker å gi opp? Gratulerer med første svik mot ungen. Kanskje du aldri egentlig var dimensjonert for tre barn?

Anonymkode: 5bf7e...200

OJ.  Det var voldsomt 

Hi

Anonymkode: 25ca6...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være opp til deg hva du ønsker. Åalle  amme kan være myyye jobb. Tror ikke alle skjønner hvor slitsomt det kan være. Har full ammet alle mine 5 barn de første mnd. Tror mange gir opp fordi de tror de ikke har nok melk. Ikke gi tillegg og legg babyen til ofte er mitt beste råd om du vil amme. Gir du tillegg får du ikke opp produksjonen.

Anonymkode: b96e8...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ei uke og du tenker å gi opp? Gratulerer med første svik mot ungen. Kanskje du aldri egentlig var dimensjonert for tre barn?

Anonymkode: 5bf7e...200

Dette er ondskapsfullt. Det blir nok trappa ned for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...