Gå til innhold

HAHA, nå har jeg hørt det og :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg vet om ble frastjålet lommeboka, eller noe. Av en lommetyv. Han tok tak i armen til lommetyven og holdt igjen hardt, lommetyven vred seg for å komme seg unna og armen knakk. Offeret (mannen som fikk frastjålet lommeboka) ble politianmeldt for å ha knekt armen til tyven. Hva er det for noe, egentlig? Når du STJELER FRA EN ANNEN, så er det din egen feil at armen knekker. 

Jeg synes også det bør være greit å skyte innbruddstyver midt på natta, hvis man føler seg truet! Uten at man skal bli anmeldt eller putta i fengsel for å ha forsvart seg selv. 

Anonymkode: 90313...8b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, men desverre er det sjelden offeret kommer best ut av slike situasjoner. Min venninne ble forsøkt voldtatt på en fest. Da min mann fersket forsøket tok han for seg gjerningspersonen. La oss si det slik, min mann fikk seg en ekstra lang sommerferie det året, gjerningsmannen slapp unna med en advarsel. Venninnen min fikk seg en psykisk trøkk, men ingen oppreisning, til tross for at politiet  på stedet fikk en innrømmelse. 

Anonymkode: 2e748...905

Skrevet

Skyte..?!

Så du mener at ditt jordiske gods står over liv? 

Sjukt.

Anonymkode: 7246e...966

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig med deg, men desverre er det sjelden offeret kommer best ut av slike situasjoner. Min venninne ble forsøkt voldtatt på en fest. Da min mann fersket forsøket tok han for seg gjerningspersonen. La oss si det slik, min mann fikk seg en ekstra lang sommerferie det året, gjerningsmannen slapp unna med en advarsel. Venninnen min fikk seg en psykisk trøkk, men ingen oppreisning, til tross for at politiet  på stedet fikk en innrømmelse. 

Anonymkode: 2e748...905

Det er jo helt vilt

Anonymkode: dd196...be4

Skrevet

Synes du at straffen for å stjele en lommebok skal være en brukket arm?

Det er ikke akkurat livet det er snakk om, det er en lommebok... 

Anonymkode: 3c036...04f

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

En jeg vet om ble frastjålet lommeboka, eller noe. Av en lommetyv. Han tok tak i armen til lommetyven og holdt igjen hardt, lommetyven vred seg for å komme seg unna og armen knakk. Offeret (mannen som fikk frastjålet lommeboka) ble politianmeldt for å ha knekt armen til tyven. Hva er det for noe, egentlig? Når du STJELER FRA EN ANNEN, så er det din egen feil at armen knekker. 

Jeg synes også det bør være greit å skyte innbruddstyver midt på natta, hvis man føler seg truet! Uten at man skal bli anmeldt eller putta i fengsel for å ha forsvart seg selv. 

Anonymkode: 90313...8b8

Flytt til Syria, der er skyting på andre garantert lov. 

Anonymkode: 3c036...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...