Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Altså bursdag til dere voksne i familien. Vi inviterer nærmeste familie på middag og kake, men jeg syns ikke det er så morsomt egentlig... På bursdagen min har jeg lyst til å storkose meg og feire. Ikke sitte å slarve over kaffe mens ungene blir rastløse fordi de er inne og hjemme. På tide med noen andre tradisjoner tenker jeg! Hva gjør dere på deres dag? Anonymkode: 1fd0d...056
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Jeg gjør ingen verdens ting....! Anonymkode: e23ce...22d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Jeg inviterer nærmeste familie på kaffe. Fordi ungene vil det. De synes det er så stusslig og ikke riktig bursdag om jeg ikke gjør det. Selv ville jeg heller invitert et par nære venninner på filmkveld f eks. Men på dagen markerer ungene og jeg med god frokost med lys på bordet og god middag med dessert. Det er det som virkelig er bursdag for meg. Anonymkode: b6971...a49
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Her inviterer vi familie på begge sider til kaffe og kaker, noen ganger pizzasnurrer eller gryterett først. I år har jeg i tillegg lyst til å invitere noen gode venninner på hyttetur, med turgåing,grilling og spill😊 Anonymkode: 8d0d4...e4a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 Min familie bor langt unna. Før hadde vi obligatorisk besøk av svigers, men siden mannen har bursdag et par uker etter meg har jeg klart å snike meg unna de siste årene ved å kun stelle istand familiebursdag for ham. Kjernefamilien (mannen, jeg og våre fem barn) har selskap her hjemme. Koselig! Anonymkode: 4c776...d96
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #7 Skrevet 16. april 2017 Feirer kun med mann og barn. Lager en god middag, baker en kake og koser oss sammen. Ikke noe mer enn det. Jeg syns det blir litt barnslig å måtte feire seg selv når man er blitt "voksen." Anonymkode: e8291...f3f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 Inviterer nærmeste familie, altså mine og mannens foreldre pluss de søsken og tante/onkelbarn som måtte være i nærheten og ha anledning. Ikke noe fancy da, stresser ikke med middag og sånt. Men ungene synes ikke det er bursdag uten muffins, kake og gjester, så da blir det kaffe og kake. Synes det er koselig jeg. Anonymkode: 589cf...839
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #9 Skrevet 16. april 2017 Feirer med vin og god mat med noen få gode venninner. Har bursdag på sommeren så da sitter vi ute og koser oss på terrassen. Mann,barn og husdyr reiser da til mannens familie så jeg får bursdagshelgen i ro og fred. Samme gjør jeg når mannen har bursdag. Tar med meg unger og dyrehage og reiser hjem til mine foreldre så får han koblet av med kamerater og øl. Vi har en liten feiring med gave og kake vi fire på selve dagen da. Men vi orker ikke halve slekta på besøk. Familebursdag er det kjedeligste som finnes og da mener jeg type svigers,tanter og barna til alle. Så det gidder jeg ikke. Har aldri hatt det. Holder med at hele svigerfamilien driver med dette kaffe og kakestyret til seg selv. Pluss når alle ungene skal feires men det er jo greit. Anonymkode: 76f02...454
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 Her er det kakeselskap med svigerfamilien, totalt 14 stk! Veldig koselig, vi er både inne og ute, og det er koselig å treffes sånn.. Anonymkode: 2cc69...52b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 Blir med familie hvis det blir noe , synes det er så krampe aktig å feire med fest med venner når man er voksne . Samboer har en kompis som hvert år ber inn til feiring enten hjemme eller på byen. Føler er så gi meg oppmerksomhet og gave Anonymkode: a6850...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå