Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Gud bedre som jeg gruver meg. Har en skikkelig dårlig dag i forhold til diagnoser jeg har så har skikkelig vondt i kroppen og er dermed i dårlig humør. Har prøvd å si til gubben at han og barnet får dra uten meg men da ble det jo helt krise. Liker du ikke fatte'n for det tror nemlig han og mutter'n. Sa som sant var at han er ikke favoritt personen min. Men dersom det gjør det enklere for deg så får jeg bli med, men det er på din "regning" om jeg ikke klarer å holde kjeft når han begynner med oppgulpet sitt. Jeg har vanskelig for å si min mening ellers men nå som jeg har såpass vondt som jeg har og humøret er så dårlig, så kommer jeg neppe til å klare å holde munnen lukket. Er bare så jævlig drit lei av at svigerfar oppfører seg som en dritt mot svigermor og tror han kan si hva han vil til andre. I romjula tråkka han virkelig i salaten når han slang med kjeften til eldste barnet mitt som er i begynnelsen av 20 år. Dagen etterpå var det svigerinnen min som slang med kjeften så nå vil ikke eldste barnet mitt ha noe mer med noen av dem å gjøre. Vil for så vidt ikke jeg heller, men jeg har ikke store valget dessverre. Planen er å gå fra mannen, av mange andre grunner selvsagt, men jeg må finne ut hvordan jeg skal klare meg økonomisk først. Anonymkode: 83e3d...d7d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Herregud, bli hjemme. Du er syk og trenger ro. Og kom deg vekk fra negative personer. Helsa di vil få en oppblomstring! Anonymkode: 0788d...fe6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Hvis du allikevel skal gå fra mannen er det liten vits i å holde seg inne med familien hans. Bli hjemme. God bedring. Anonymkode: 3948a...1bd
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Skikkelig dårlig form selv , bedt på middag til svigers og jeg drar. Føler de stått laget middag i hele dag så burde stille opp å spise å heller dra hjem tidlig Anonymkode: e44cb...246
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Så du er sammen med mannen kun fordi han forsørger deg? Du høres ut som drømmedama. Anonymkode: c6435...f98
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du er sammen med mannen kun fordi han forsørger deg? Du høres ut som drømmedama. Anonymkode: c6435...f98 Hun elsket ham sikkert ei gang, men når hun skal ut av forholdet må hun vite hvordan hun skal klare seg med sted å bo ol. Anonymkode: 9056a...361
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #7 Skrevet 16. april 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du er sammen med mannen kun fordi han forsørger deg? Du høres ut som drømmedama. Anonymkode: c6435...f98 Ooog der kom det sure oppgulpet. Hvordan du fikk "jeg må finne ut av det økonomiske først" til å bli "jeg er sammen med mannen min for pengene"... Lady U crazy. Anonymkode: efbf0...c4f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gud bedre som jeg gruver meg. Har en skikkelig dårlig dag i forhold til diagnoser jeg har så har skikkelig vondt i kroppen og er dermed i dårlig humør. Har prøvd å si til gubben at han og barnet får dra uten meg men da ble det jo helt krise. Liker du ikke fatte'n for det tror nemlig han og mutter'n. Sa som sant var at han er ikke favoritt personen min. Men dersom det gjør det enklere for deg så får jeg bli med, men det er på din "regning" om jeg ikke klarer å holde kjeft når han begynner med oppgulpet sitt. Jeg har vanskelig for å si min mening ellers men nå som jeg har såpass vondt som jeg har og humøret er så dårlig, så kommer jeg neppe til å klare å holde munnen lukket. Er bare så jævlig drit lei av at svigerfar oppfører seg som en dritt mot svigermor og tror han kan si hva han vil til andre. I romjula tråkka han virkelig i salaten når han slang med kjeften til eldste barnet mitt som er i begynnelsen av 20 år. Dagen etterpå var det svigerinnen min som slang med kjeften så nå vil ikke eldste barnet mitt ha noe mer med noen av dem å gjøre. Vil for så vidt ikke jeg heller, men jeg har ikke store valget dessverre. Planen er å gå fra mannen, av mange andre grunner selvsagt, men jeg må finne ut hvordan jeg skal klare meg økonomisk først. Anonymkode: 83e3d...d7d Og for å svare deg også da. Det er ikke din manns ansvar om du ikke klarer å passe munnen din. Det er ditt ansvar. Det er din munn. (Selv om jeg personlig syns alle burde krangle med folk som er ufine). Enten må du bli hjemme for husfreden eller så må du gå og gi svigerfar inn med god samvittighet og stå for det du sier og gjør. Om du burde gå fra mannen din eller ikke skal jeg ikke mene så mye om (bortsett fra at hvis du tok ansvar for ditt og han tok ansvar for sitt så hadde dere kanskje ikke trengt å skille dere?). Anonymkode: efbf0...c4f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #9 Skrevet 16. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ooog der kom det sure oppgulpet. Hvordan du fikk "jeg må finne ut av det økonomiske først" til å bli "jeg er sammen med mannen min for pengene"... Lady U crazy. Anonymkode: efbf0...c4f Voksne ansvarlige mennesker har da styr på økonomien sin. Gjør som de fleste andre, jobb og betal regninger. Anonymkode: c6435...f98
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Voksne ansvarlige mennesker har da styr på økonomien sin. Gjør som de fleste andre, jobb og betal regninger. Anonymkode: c6435...f98 Lady U still crazy. Anonymkode: efbf0...c4f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lady U still crazy. Anonymkode: efbf0...c4f Følte du deg truffet og? Anonymkode: c6435...f98
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #12 Skrevet 16. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Følte du deg truffet og? Anonymkode: c6435...f98 Lady lady lady. Crazy crazy crazy! Anonymkode: efbf0...c4f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #13 Skrevet 16. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lady lady lady. Crazy crazy crazy! Anonymkode: efbf0...c4f Så det er greit å snylte på mannen fordi man ikke greier seg økonomisk? Anonymkode: c6435...f98
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #14 Skrevet 16. april 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så det er greit å snylte på mannen fordi man ikke greier seg økonomisk? Anonymkode: c6435...f98 Crahazy! Anonymkode: efbf0...c4f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #15 Skrevet 16. april 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Crahazy! Anonymkode: efbf0...c4f Hva går du på? Har det bikket helt over? Anonymkode: 3948a...1bd
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #16 Skrevet 16. april 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Voksne ansvarlige mennesker har da styr på økonomien sin. Gjør som de fleste andre, jobb og betal regninger. Anonymkode: c6435...f98 Helt sikkert akkurat det hun gjør, når hun kan men hun er syk. Fikk du med deg det...? Og når folk skilles, får de utgifter de ikke hadde før. Å overta et felles huslån, for eksempel, eller kjøpe en egen bil, en egen fryseboks, en egen vaskemaskin, bestille en flyttebiø; eller betale et barnebidrag. Stordrift er også alltid billigere enn singleliv. Det koster det samme å forsikre bilen og huset om dere er én eller to som eier det. Kommunale avgifter likeledes, for ikke å snakke om daglige innkjøp. Der er alt tilpasset større husholdninger. Anonymkode: 0788d...fe6
Iiiiik Skrevet 16. april 2017 #18 Skrevet 16. april 2017 Svigerfaren din er sikkert en dust, men svigerdatteren hans er kanskje heller ikke den beste til å takle frustrasjon eller til å diskutere saklig? Å kalle andre crazy fordi de er uenige med deg, eller stiller kritiske spørsmål, er ikke veldig imponerende.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #19 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, Iiiiik skrev: Svigerfaren din er sikkert en dust, men svigerdatteren hans er kanskje heller ikke den beste til å takle frustrasjon eller til å diskutere saklig? Å kalle andre crazy fordi de er uenige med deg, eller stiller kritiske spørsmål, er ikke veldig imponerende. Hi har en annen anonymkode. Anonymkode: 0788d...fe6
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #20 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, Iiiiik skrev: Svigerfaren din er sikkert en dust, men svigerdatteren hans er kanskje heller ikke den beste til å takle frustrasjon eller til å diskutere saklig? Å kalle andre crazy fordi de er uenige med deg, eller stiller kritiske spørsmål, er ikke veldig imponerende. Det er ikke HI som skriver "crazy". Hun ønsker heller ikke å dra pga hun er syk og sliten og det gir henne kortere lunte. Anonymkode: 9056a...361
Iiiiik Skrevet 16. april 2017 #21 Skrevet 16. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hi har en annen anonymkode. Anonymkode: 0788d...fe6 Uff, sorry. Beklager, HI!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #22 Skrevet 16. april 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Skikkelig dårlig form selv , bedt på middag til svigers og jeg drar. Føler de stått laget middag i hele dag så burde stille opp å spise å heller dra hjem tidlig Anonymkode: e44cb...246 Men du har kanskje ikke så dårlig forhold til svigers i utgangspunktet? Hold deg hjemme HI. Og det er selvfølgelig helt forståelig at du må finne ut av det økonomiske før du forlater mannen. Jeg er i samme situasjon. Anonymkode: 76270...777
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #24 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Evablaum skrev: Håper mannen forlater deg! Nånå. Ingen grunn til å ønske noe over andre, bare fordi du er bitter og forlatt selv. Anonymkode: 0788d...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå