Gå til innhold

Problematisk å finne tilbake til esken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa bare pang, og så var vi nakne igjen for første gang på flere år. 

Siden vi har unger sammen var det jo fint å finne tilbake til hverandre, alle var glade. 

Men nå er mine irritasjoner over han akkurat de samme som før, ja kanskje verre, siden jeg er så ekstremt klar over hvorfor jeg gikk ut av forholdet sist. Jeg kjenner at jeg velger bort å være sammen med han, jeg vegrer meg rett og slett, har ikke lyst. 

Alt jeg ikke orket er ved det samme. Jeg tror heller ikke han er overstrømmende lykkelig av å være sammen med meg igjen etter som tiden har gått. Jeg tror bare han er fryktelig redd for å være alene.

I tillegg er jeg syk. Jeg klarer faktisk ikke helt å se om jeg velger han bort fordi jeg vil være alene, eller fordi jeg er syk og har en dårlig dag.

Hva gjør vi? Vi bor ikke sammen, men barna er involvert. Og innerst inne har jeg bare lyst til å si stopp, og heller la han få sjansen til å finne en annen. Han er nok veldig glad i meg. Jeg er usikker på meg selv.

Vi har mange fine dager sammen, men nå er jeg så sliten, jeg aner ikke hva jeg vil.

Anonymkode: 536da...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli frisk før du tar noen store avgjørelser.

Og ikke tro at nakenhet fikser noe. Kom dere i familieterapi! 

Anonymkode: e813a...d8d

Skrevet

For en suppe...

Regel nr 1 er å ikke involvere barna i noe som helst før du vet om du kan stå inne for avgjørelsen!!!

Anonymkode: 4fa5b...33c

Skrevet

Jeg vet jo at nakenhet ikke fikser noe. Men så var det det som skjedde. Skjedd har skjedd, det nytter ikke å ønske at vi kunne gå tilbake i tid i forhold til hverken sex eller at ungene ble involvert. Det har skjedd, og det er utgangspunktet for hvor vi er nå.

Kanskje vi skal bruke mindre tid sammen en periode, for å få tid til å kjenne på hva vi virkelig vil. Til nå har vi brukt masse tid sammen i ferier, helger og også hverdager. Kanskje det ble litt for fullt trøkk.

hi

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet jo at nakenhet ikke fikser noe. Men så var det det som skjedde. Skjedd har skjedd, det nytter ikke å ønske at vi kunne gå tilbake i tid i forhold til hverken sex eller at ungene ble involvert. Det har skjedd, og det er utgangspunktet for hvor vi er nå.

Kanskje vi skal bruke mindre tid sammen en periode, for å få tid til å kjenne på hva vi virkelig vil. Til nå har vi brukt masse tid sammen i ferier, helger og også hverdager. Kanskje det ble litt for fullt trøkk.

hi

Nei, mye tid eller lite tid er ikke det som gjør utslaget heller. Men åpen kommunikasjon om forventninger og skuffelser, det vil kunne hjelpe.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, mye tid eller lite tid er ikke det som gjør utslaget heller. Men åpen kommunikasjon om forventninger og skuffelser, det vil kunne hjelpe.

Og hvordan ser du for deg at denne samtalen skulle gått? Hvordan snakker man om forventninger og skuffelser? 

Tips meg gjerne.

hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og hvordan ser du for deg at denne samtalen skulle gått? Hvordan snakker man om forventninger og skuffelser? 

Tips meg gjerne.

hi

Si meg, har dere bare ligget sammen og så "blitt sammen", med unger og det hele, uten på noe tidspunkt å ta opp hvorfor det gikk til helvete sist...?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Si meg, har dere bare ligget sammen og så "blitt sammen", med unger og det hele, uten på noe tidspunkt å ta opp hvorfor det gikk til helvete sist...?

Det lurer jeg på også? Hvordan fant barna plutselig ut at dere var så veldig nakne sammen? 

Anonymkode: f4d17...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...