Gå til innhold

Jeg har skikkelig godt av dette samlivsbruddet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faktisk aldri vært helt alene. Flyttet på hybel tidlig, fikk kjæreste rett etterpå. Vi var sammen hele tiden, han bodde hos meg nesten. Så fikk jeg ny kjæreste, bare dager etter det ble slutt med eksen. Han flyttet inn med en gang, og vi har vært sammen i snart 20 år!!

Nå skal jeg og ungene bo alene, og for første gang i mitt voksne liv kan jeg styre alt selv! Har lagt så mange planer hvordan jeg vil ha det😄 Småting vi har kranglet om før kan jeg bare bestemme. 😄😄😄

Er så mange tanker i hodet og ingen å snakke med, så jeg skriver til dere:)

Anonymkode: f08b3...0a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har faktisk aldri vært helt alene. Flyttet på hybel tidlig, fikk kjæreste rett etterpå. Vi var sammen hele tiden, han bodde hos meg nesten. Så fikk jeg ny kjæreste, bare dager etter det ble slutt med eksen. Han flyttet inn med en gang, og vi har vært sammen i snart 20 år!!

Nå skal jeg og ungene bo alene, og for første gang i mitt voksne liv kan jeg styre alt selv! Har lagt så mange planer hvordan jeg vil ha det😄 Småting vi har kranglet om før kan jeg bare bestemme. 😄😄😄

Er så mange tanker i hodet og ingen å snakke med, så jeg skriver til dere:)

Anonymkode: f08b3...0a6

Gratulerer - og nyt det! Det er MYE lettere å leve alene, enn å være to i konstant konflikt...

Anonymkode: 6920a...e6a

Skrevet

Gratulerer. Kos deg med friheten til å kunne gjøre som du vil, styre ditt eget liv. Harmoni! 

Anonymkode: 52b69...5d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...