Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Har ikke kommet meg på do siden torsdag morgen!! Det er så vondt nå. Ingen butikker åpner før til tirsdag og ingen vaktapotek i nærheten! Finnes det noe som løsner opp proppen umiddelbart? Leste om såpestykke, men de har jeg ikke i hus 😳 Anonymkode: 6740e...9bf
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Drikk mye, beveg deg, gå en tur, om du har en sprøyte kan du prøve med litt matolje opp i endetarmen. Ikke spiserøret fiber eller linfrø, de vil bare suge opp mer væske fra tarmen og tette mer til. Hvis du ikke får avgang må du til lege. Anonymkode: bce68...c70
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Spis masse svisker, og drikk sviskevsaft (den står blant barnematen). Det bør gjøre susen Unngå hvitt brød, ris og pasta. Anonymkode: 22abd...15d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Du kan gi deg selv klyster, ned rent, lunkent vann. Bruk ei stor sprøyte, ei Imsdal-flaske eller lignende. Sprøyt inn vann. Hold det inne 10-15 minutter, eller så lenge du klarer. Gå på do. Gjenta noen ganger til du får ut mer enn vann. Jeg synes 2-3 ss linfrø og masse vann å drikke har god effekt også. Gjerne linfrø oppbløtt i vann om du takler konsistensen. Anonymkode: e6ec9...2c2
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Kaffe og svisker bør fungere. Fett til alle måltider (smør/olivenolje/kokosolje) bidrar positivt til blant annet fordøyelsen. Jeg ville også unngått kornprodukter siden det er tungfordøyelig Anonymkode: 13d14...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå