Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Hei! Jeg vurderer å søke på deltid barnehagelærer ved Dronning Maud i Trondheim, 4 årig. Er det noen som vet hvor ofte det er samlinger? Anonymkode: 9c735...9e4
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Skolen vet det helt sikkert. Anonymkode: 30a47...27b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Ja, men som vanlig er jeg sent ute, og finner ikke noe på skolens hjemmeside eller ellers. Søknadsfrist i dag, og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal søke, jobber i barnehage nå og det er noe jeg kan tenke meg. Men har vært mye frem og tilbake, men et deltidsstudie hadde muligens vært det rette for meg. Kunne tenkt meg å jobbe underveis pga økonomi. Anonymkode: 9c735...9e4
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 Bare søk! Du kan jo takke nei dersom det ikke passer senere, men du kan ikke legge inn søknad etter i dag:) Anonymkode: 2609a...2bb
Gjest Hercule Poirot Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 Søk! Alt det andre finner du ut av senere. Det koster ingenting å søke, du kan bare takke nei om det blir til at du likevel ikke vil ta plassen.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 Takk for svar, da søker jeg 👍🏻 Anonymkode: 9c735...9e4
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #7 Skrevet 15. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, men som vanlig er jeg sent ute, og finner ikke noe på skolens hjemmeside eller ellers. Søknadsfrist i dag, og jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal søke, jobber i barnehage nå og det er noe jeg kan tenke meg. Men har vært mye frem og tilbake, men et deltidsstudie hadde muligens vært det rette for meg. Kunne tenkt meg å jobbe underveis pga økonomi. Anonymkode: 9c735...9e4 Gjør det noe om du søker, og senere finner ut at årsplanen ikke passer for deg? Du takker bare nei til plassen, da. Anonymkode: 30a47...27b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 Hvis du er barne og ungdoms arbeider anbefale jeg deg yrkesfaglærer i helse og oppvekst . Samling basert det også , 5 uker i halvåret , endel praksis særlig i høst semestere , men det går fort. Kanskje litt seint ute med tips :/ Anonymkode: d6bac...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå