Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Eller er det bare tull og tøys? Anonymkode: 1b592...2f9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Eller er det bare tull og tøys? Anonymkode: 1b592...2f9 Jeg synes ikke det Anonymkode: 714a8...43c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 Jeg vet om personer som har hatt effekt av det, men de fleste har måttet opp i høyere doser enn vanlig dagsdose. Går man på det over tid kan så høye doser imidlertid forstyrre balansen mellom flere mineraler, så det skal man være forsiktig med. Kromtilskudd hadde null effekt på meg. Det eneste som hjalp meg var å få kontroll på blodsukkeret mitt og legge om kosten til et lavkarbokosthold. Nytt liv uten sukkersug! Anonymkode: 63fb6...67b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet om personer som har hatt effekt av det, men de fleste har måttet opp i høyere doser enn vanlig dagsdose. Går man på det over tid kan så høye doser imidlertid forstyrre balansen mellom flere mineraler, så det skal man være forsiktig med. Kromtilskudd hadde null effekt på meg. Det eneste som hjalp meg var å få kontroll på blodsukkeret mitt og legge om kosten til et lavkarbokosthold. Nytt liv uten sukkersug! Anonymkode: 63fb6...67b Samme her, sukkersuget forsvant ved lavkarbokosthold Anonymkode: 714a8...43c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 Har aldri prøvd krom, men har erfaring med å være streng med seg selv. Jeg har i perioder unngått godter, og latt vær å kjøpe selv om jeg har hatt lyst på når jeg har vært på butikken. Når man har unngått sukker i lang tid, er det også enklere å motstå det. Har f.eks ofte kjøpt meg en sjokolade til helga, men glemt av å spise den, og den har lagt i ukesvis før jeg har husket på den. Nå i påsken har vi hatt mer godter i hus, vi har hatt godter på jobb, og jeg har i stor grad blir mer eksponert for godter, og nå vil jeg ha søtt hele tiden, klarer ikke å motstå, må nok være streng med meg selv etter påske for å komme tilbake til de gode vanene. Anonymkode: d14da...62b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #7 Skrevet 15. april 2017 Jeg skulle gjerne kuttet ut å kjøpe godteri. Problemet er bare at jeg har tre barn som gjerne vil ha lørdagsgodt, og derfor blir jeg (ufrivillig) eksponert for det. Samme med mannen, han vil ha en sjokolade hver fredag, lørdag og søndag. Viljestyrken blir derfor satt på alvorlige prøver hver helg. Jeg hadde vel håpet på noen solskinnshistorier om at krom stopper alt søtsug, og at jeg dermed ville mirakuløst gått ned de siste 10 kg. Jaja... HI Anonymkode: 1b592...2f9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #8 Skrevet 15. april 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulle gjerne kuttet ut å kjøpe godteri. Problemet er bare at jeg har tre barn som gjerne vil ha lørdagsgodt, og derfor blir jeg (ufrivillig) eksponert for det. Samme med mannen, han vil ha en sjokolade hver fredag, lørdag og søndag. Viljestyrken blir derfor satt på alvorlige prøver hver helg. Jeg hadde vel håpet på noen solskinnshistorier om at krom stopper alt søtsug, og at jeg dermed ville mirakuløst gått ned de siste 10 kg. Jaja... HI Anonymkode: 1b592...2f9 Du må jo ikke spise det selv om du har det i hus. Kutt det ut en stund, så skal du se at søtsuget forsvinner. Det finnes desverre ingen mirakelkur for vektnedgang som ikke innebærer at man må gjøre noe for det selv Anonymkode: 714a8...43c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #9 Skrevet 15. april 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må jo ikke spise det selv om du har det i hus. Kutt det ut en stund, så skal du se at søtsuget forsvinner. Det finnes desverre ingen mirakelkur for vektnedgang som ikke innebærer at man må gjøre noe for det selv Anonymkode: 714a8...43c Det er selvsagt helt sant. Men det hadde vært så fint med noe som kunne hjulpet viljestyrken min. HI Anonymkode: 1b592...2f9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #10 Skrevet 15. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er selvsagt helt sant. Men det hadde vært så fint med noe som kunne hjulpet viljestyrken min. HI Anonymkode: 1b592...2f9 Det er jeg veldig enig med deg i Anonymkode: 714a8...43c
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #11 Skrevet 15. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er selvsagt helt sant. Men det hadde vært så fint med noe som kunne hjulpet viljestyrken min. HI Anonymkode: 1b592...2f9 Null effekt Du vet uansett at det smaker godt, så har man det i hus tar man en bit, sug eller ei Anonymkode: d1fcd...e7f
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #12 Skrevet 16. april 2017 Hvis du vil ha styrket selvdisiplinen din, kan du alliere deg med en kollega eller venninne. Lag en avtale, og hvis man bryter den må man betale bøter. Det har funket for meg. Anonymkode: 7111f...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå