Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Hender det at en eller begge linsene ikke fungerer? Jeg bruker dagslinser fra Dailies, og innimellom dukker det opp en linse som har tilnærmet null styrke. Skjer det med dere og? Anonymkode: a1121...14b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Nei. Men bruker ikke de linsene fordi jeg synes det har dårlig kvalitet generelt. Syntes ikke de satt godt på øyet. Anonymkode: 6b102...6c9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Men bruker ikke de linsene fordi jeg synes det har dårlig kvalitet generelt. Syntes ikke de satt godt på øyet. Anonymkode: 6b102...6c9 Å? Hvilke linser er bedre, da? hi Anonymkode: a1121...14b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 Jeg bruker de samme linsene og Jar aldri opplevd det du beskriver. Er generelt fornøyd med linsene. Anonymkode: fc4af...644
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 Det er så individuelt hva som passer. Mange jeg kjenner bruker dailies altså og er fornøyd. Jeg bruker 1-day acuvue, det er en tynnere linse enn den du bruker, var i allefall, mulig den er endret. Anonymkode: 6b102...6c9
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er så individuelt hva som passer. Mange jeg kjenner bruker dailies altså og er fornøyd. Jeg bruker 1-day acuvue, det er en tynnere linse enn den du bruker, var i allefall, mulig den er endret. Anonymkode: 6b102...6c9 Ja, det er veldig individuelt. Jeg har prøvd Acuvue, og de passet ikke mine øyne. Men takk for tips. 😊 hi Anonymkode: a1121...14b
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #7 Skrevet 15. april 2017 Jeg har vært borti produksjonsfeil på linser, da har jeg bare tatt dem med til optiker så har jeg fått nye. Jeg forsøker Dailies nå, men synes ikke komforen er god nok på dem. Jeg bruker normalt Optix Air Night & Day. Man kan sove med dem en måned, men jeg sover ikke med dem lenger etter at jeg fikk en akutt betennelse på ene øyet en natt for noen år siden. Så langt er det ingen som slår disse linsene når det kommer til komfort. Men det er også bare et par linsevæsker som virkelig fungerer for meg, så bruker jeg feil linsevæske blir det feil uansett hvilke linser jeg har. Anonymkode: 6b934...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå