Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Ei venninne av meg blir sammen med eks/barnefaren. Hvordan hadde du reagert? Ikke brydd deg? Anonymkode: 19c98...ce1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Jeg hadde tenkt: "Er hun stokk dum, hvorfor har jeg ikke sett det før" Anonymkode: 402d6...e03
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Hmm ja. 2 mnd siden det ble slutt og denne venninnen likte han overhodet ikke at jeg hadde. Anonymkode: 19c98...ce1
Yellow Brick Road Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 En eks er en eks for en grunn - så om venninna er en venninne man vet er kjekk og ordentlig, så håper jeg at jeg hadde tenkt at hun er en god person for barna mine, vi kan snakke sammen og gjøre det beste. Hadde kanskje måtte svelge litt stolthet og disse litt vanskelige følelsene som alltid kan dukke opp. Men jeg håper at fornuften hadde seiret. Og det hadde den nok for jeg er utrolig flink til å være rasjonell når det trengs.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 Verden er ikke akkurat full av ubrukte voksne menn, de fleste har en eks de ikke passet så godt sammen med eller ikke fikk det til å fungere med.. At man blir forelsket i noens eks er liksom bare sånt som skjer. Jeg ville avskrevet henne som venninne, det hadde blitt for kleint. Men når det først var sånn ville jeg prøvd å fokusere på at jeg ihvertfall vet hvem barna mine får som stemor og håpet de fikk et bedre forhold med han enn jeg hadde Anonymkode: b8815...cfb
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 Sammen din eks eller sin eks? Hadde hun blitt sammen med min eks hadde det vært ekkelt. Samtidig hadde jeg vel forsøkt å få dette til pga barna. Anonymkode: a7fa5...c28
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #7 Skrevet 15. april 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hmm ja. 2 mnd siden det ble slutt og denne venninnen likte han overhodet ikke at jeg hadde. Anonymkode: 19c98...ce1 2 måneder?! Anonymkode: 8ad15...929
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #8 Skrevet 15. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hmm ja. 2 mnd siden det ble slutt og denne venninnen likte han overhodet ikke at jeg hadde. Anonymkode: 19c98...ce1 2 måneder siden, sikker på at han ikke var utro med henne? Kanskje derfor han ikke likte at du var sammen med henne. Det er det første jeg ville mistenkt, jeg hadde ikke taklet det Anonymkode: 3b2df...a63
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #9 Skrevet 15. april 2017 Overrasker meg at folk ikke reagerer på dette. Hvis min venninne hadde blitt sammen med min barnefar/eks hadde jeg blitt så lei meg. Det er overhode ikke greit!!! Syns det er slemt av de begge.... Anonymkode: 7f7a9...9a0
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #11 Skrevet 15. april 2017 Kommer an på omstendighetene rundt. Anonymkode: 592c5...60f
Iiiiik Skrevet 15. april 2017 #12 Skrevet 15. april 2017 Hvis min venninne hadde blitt sammen med eksen min to mnd etter at det ble slutt, hadde jeg lurt på om vi virkelig hadde blitt voksne. Verden er full av menn, og det blir for komplisert hvis venner overtar hverandres partnere. Ser i miljøet der jeg vokste opp at de går på omgang. Berit er sammen med Per, som før var sammen med Trine. Trine bor sammen med Hans, Hans har tre barn med Bente som er Berits bestevenninne. Jeg får hetta av å tenke på et sånt liv, og skjønner ikke at de blir i den samme fiskedammen hele livet. Det er klart, man kan ikke bestemme over andres forelskelser, men jeg ville hatt problemer med å være nøytral overfor relasjonen mellom min venninne og min eks.
Yellow Brick Road Skrevet 15. april 2017 #13 Skrevet 15. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Verden er ikke akkurat full av ubrukte voksne menn, de fleste har en eks de ikke passet så godt sammen med eller ikke fikk det til å fungere med.. At man blir forelsket i noens eks er liksom bare sånt som skjer. Jeg ville avskrevet henne som venninne, det hadde blitt for kleint. Men når det først var sånn ville jeg prøvd å fokusere på at jeg ihvertfall vet hvem barna mine får som stemor og håpet de fikk et bedre forhold med han enn jeg hadde Anonymkode: b8815...cfb Det ville nok jeg også, i alle fall ville venninneforholdet ha blitt veldig forandret.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #14 Skrevet 17. april 2017 ser ikke problemet, er det slutt så er det slutt Anonymkode: 4ec83...7d9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #15 Skrevet 18. april 2017 Hadde klikket jeg, og avskrevet henne som venninne. Men måtte vell ha prøvd å gjøre det beste ut av situasjonen for barnas skyld. Synes det er skikkelig lavmål. Hvorfor likte han ikke at dere var venner? Anonymkode: 2acc6...193
Luksusdyret Skrevet 18. april 2017 #16 Skrevet 18. april 2017 Jeg hadde faktisk ikke brydd meg. Regner med at venninna di vet hvilken asshole din eks har vært mot deg, så etablerer hun frivillig et forhold til en slik mann. Hun er voksent menneske, hvis hun ønsker å lide og ha det kjipt, så får hun bare gjøre det. Virker helt ulogisk for meg. Hvis min venninne fortalte meg at hennes mann var psykisk eller fysisk voldelig, utro, økonomisk utro, en latsekk som ikke gjorde noe i huset, aldri ga oppmerksomhet eller noe annet, måtte jeg bare takke meg selv hvis jeg etter det ble sammen med ham og led samme skjebne som venninna... Visste ikke at det går an å være så "blond"
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #17 Skrevet 18. april 2017 Dersom jeg hadde funnet mannen i mitt liv i en venninnes eks, så hadde jeg jo gått for det forholdet. Jeg ordner mine følelser, min venninne må ordne sine følelser. Anonymkode: 092ee...efa
Anonym bruker Skrevet 18. april 2017 #18 Skrevet 18. april 2017 Slikt er det mye av rundt her vi bor og jeg må si jeg synes det er skikkelig karakterdrap på begge! Som regel inneholder brudd mange følelser uansett hvor lite man passer sammen og slikt har man som oftest kanskje delt med ei venninne. Venninne rådgir til og med kanskje litt..., og så stikker hun av med hele drittgubben. Tror det er på sin plass å gratulere for utidig oppførsel! For eventuelle barn sin del ville jeg heller ikke likt det. Rett og slett fordi jeg ikke vil at mine barn skal vokse opp i den tro at det er ok at kjærester går på rundgang, at man har flere kjærester på en gang osv osv. Man må ikke gjøre verden vanskeligere enn den er for de rundt seg! Tror forresten ikke barna synes det er så lett å takle slikt heller. Man laget vanskelige familie/vennebånd og spesielt tiden sim går fra bruddet tror jeg er viktig for nye gode rekasjoner. Her trenger nok mange barn mer tid enn voksene! Anonymkode: e5204...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå