Gå til innhold

Påskeværet der du er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva skal du gjøre i dag?

Her snør det. Tenker de som vil tar en skitur innover fjellet, og så bærer vi ut grillen i ei snøfonn i ettermiddag.

Anonymkode: ee43d...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor ved sjøen på sørlandet, så vi har hatt deilig vårvær til nå. Har syklet, plukket hvitveis, satt opp trampolina, spist softis osv 

Men i dag er det plutselig 2 grader og litt sludd i luften, så i dag blir det innekos tror jeg 

Anonymkode: 5e4b2...3ff

Skrevet

Grått. Småkjølig. Jeg har tenkt å være inne og ikke gjøre noen verdens ting.

Anonymkode: 1dc47...cd4

Skrevet

Er på Granca. Litt småkjølig med noenogtyve når man nettopp har badet 😉

Anonymkode: 261a1...432

Skrevet

Strålende sol😎 Nordnorge leverer✌🌞🌞🐣

Anonymkode: fe5c0...9d5

Skrevet

Var grått på Østlandet før idag,nå er det som og sky 😊 Litt kjølig så vi må ha godt med klær..Er første dagen i påske vi er ute..De andre har gått med til sykdom,bursdagsfeiring for husets minstemann samt at vi fikk valp fordi uke siden 😊 Så idag var det deilig å komme seg ut 😊👍

Anonymkode: 43b81...f15

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Var grått på Østlandet før idag,nå er det som og sky 😊 Litt kjølig så vi må ha godt med klær..Er første dagen i påske vi er ute..De andre har gått med til sykdom,bursdagsfeiring for husets minstemann samt at vi fikk valp fordi uke siden 😊 Så idag var det deilig å komme seg ut 😊👍

Som = Sol 😂

Skrevet

☉ i Trondheim så vi har vært en  tur i byen før vi var ute ved huset, pottet om planter og gjort klar en stol som jeg skal mal. Guttene har vært ute på lekeplassen,dekorert gata med kritt og vært på påskeeggjakt🐣

Anonymkode: 664fd...1df

Skrevet

Har hatt masse sol, snø og fint vær i påsken. Nordnorge :) Men akkurat nå snør det og er litt overskyet.

Anonymkode: 96322...018

Skrevet

vert greit ver hele påsken egentlig ,mest overskyet, en dag med litt snø, men savner varmen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...