Gå til innhold

Kloke damer hjelp meg litt her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet til samboer er over. Vi bor fortsatt sammen i påvente at jeg finner bolig.

Det var han som satte strek for forholdet, han ønsket mer osv. Han har sagt så mye negativt om meg til meg, både som person og kropp/utseende, så føler meg null verdt, og det er jeg jo i hans øyne.

Men, sex vil han ha! Og det får meg nesten til å kaste opp. Jeg ble seksuelt misbrukt i over 10 år i barndommen, han vet dette men usikker på om han noen gang har trodd på meg. Nå spiller det ingen rolle, men hjelp meg til å finne på noe å si som avslag når han ønsker sex. Til nå har jeg bare gitt etter for jeg orker ikke mer bråk, men nå klarer jeg ikke mer.

Anonymkode: 3cc13...993

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har gjort det slutt, men han vil bruke deg som puledukke?

Vel, du trenger faktisk ikke si annet enn nei! Vil han ha mer begrunnelse enn det så svarer du jo bare at dere ikke er kjærester lenger, spør om han har glemt at han har slått opp med deg.

Du er bare nødt til å komme deg ut av dette, dere kan ikke bo sammen lenger. Håper ihvertfall dere sover på hvert deres soverom?

Anonymkode: 1b4e8...d93

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har gjort det slutt, men han vil bruke deg som puledukke?

Vel, du trenger faktisk ikke si annet enn nei! Vil han ha mer begrunnelse enn det så svarer du jo bare at dere ikke er kjærester lenger, spør om han har glemt at han har slått opp med deg.

Du er bare nødt til å komme deg ut av dette, dere kan ikke bo sammen lenger. Håper ihvertfall dere sover på hvert deres soverom?

Anonymkode: 1b4e8...d93

Ja sover på eget rom. Hadde jeg ikke hatt barn hadde jeg dratt tvert, men må ta hensyn til de først.

Anonymkode: 3cc13...993

Skrevet

Han utnytter deg! Det høres ut som om han har behandlet deg veldig dårlig, og det er utrolig stygt av ham å bruke deg på denne måten. Du må si 'Nei! Dette vil jeg ikke. Vårt forhold er avsluttet, med alt det innebærer. Jeg vil at du skal respektere meg og hva jeg ønsker.' 

Skrevet

"Det er slutt mellom oss, vil du ha sex så får du ha det med andre, jeg er ikke tilgjengelig for deg mer!"

Den mannen har absolutt null respekt for deg. Ikke lev lenger med ham, dette ødelegger deg hvis du tillater ham å ha sex med deg. Ikke sov på samme rom. Kjøp heller en madrass og sov i stuen om nødvendig inntil dere bor hver for dere. Men ikke bo men ham i flere måneder!

Om han prøver seg igjen så sier du at det er slutt, at du ikke vil ha sex med ham. Si NEI og si tydelig at du IKKE vil ha sex med ham og kjemp imot! Og om han likevel ikke hører på - anmeld ham dagen etter!

Nå må du bare stå opp for deg selv!

Anonymkode: 5e342...ee0

Skrevet

Nei! Jeg vil ikke ha sex med deg mer. Vårt forhold er over. 

Anonymkode: 2dcfe...dbd

Skrevet

Du trenger ikke "finne på noe å si" for å slippe sex, annet enn NEI.

Hvis du må begrunne det, så si: "Jeg vil ikke ligge med deg. Vi er ikke sammen. Vi skal ikke ha et forhold; verken mentalt eller fysisk". 

Anonymkode: 9cf19...44b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...