Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Ennå er det små grus og støv... Hva gjør jeg feil?:( Anonymkode: f3a49...e1c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 Dårlig støvsuger? Anonymkode: 3deeb...1db
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 Jeg synes det er lettere å få med alt om jeg tørrmopper istedenfor støvsuger. Da støvsuger jeg bare opp den haugen jeg ikke får til å henge i moppen.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 her er det barnesko som flyt ut og inn, pluss katter. Når jeg støvsuger klemmer jeg inn den bryteren nederst som skal brukes til tepper/sofa. Da får jeg opp alt. Også vasker jeg hardt, altså legger ordentlig trykk på moppen. Blir rent da. Også er det lurt å vaske seg ut døra. Du har vel ikke startet i gangen og endt i stua? Anonymkode: 4cf13...f42
simba>>>3gutter Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 Sjekker for nøye. Her er det aldri helt fritt for sand og smågrus. Med 3 gutter og gjerne en haug med venner en hund og 2 voksne, blir det dratt inn mye. Tenker at sand og smågrus ikke er møkk, bare bøss. Orker ikke å støvsuge hver eneste dag året rundt for å ha Det støvfritt og bøssfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå