Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Hun nektet å sitte i vogn forrige 17.mai, men ble en del bæring da. Anonymkode: 3c22b...f17
☆☆☆ Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Eg tenker vi kjem til å ha det. Det er speidarane som går fremst, og dei legg an til marsjtempo/lett jogging. Barnehagane går bakerst, og det endar kvart år med at vi stadig må legge inn ein spurt for å ta att toget.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 Det kommer vel an på hvor vant barnet er med å gå. Eller om vogn fremdeles er ok. Her hadde barnet selv spurt om jeg tullet hvis jeg hadde funnet frem en vogn 😂 Anonymkode: f012c...27d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #5 Skrevet 14. april 2017 Vi har med til vår treåring, men det er mest fordi hun fortsatt sover dagdupp. Hun vil neppe sitte i den men vil gjerne opp i den når det er sovetid. Anonymkode: 0f36c...381
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #6 Skrevet 14. april 2017 Jeg tenker bare om hun klarer å gå i det tempo, vi går ganske fort og måtte småløpe ifjor mellom bæringen. Men hun klarer nok å gå da. Klarer ikke å bære henne lenger. Anonymkode: 3c22b...f17
Superdolly Skrevet 14. april 2017 #7 Skrevet 14. april 2017 Her holder 17. maitoget nesten samme tempo som flytoget, så jeg hadde glatt tatt det med. I tillegg er mine langt mindre motivert for å gå rett fram på asfalt i et tempo som noen andre har bestemt, enn de er for å gå f.eks. på tur i fjellet eller skogen.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #8 Skrevet 14. april 2017 Min (snart) 3 åring går langt på egne ben på tur og bruker sjelden vogn lenger, men akkurat på slike arrangementer og på sydenferie bruker/har vi vogn litt lenger enn vi ellers bruker den pga man vet aldri når en liten tass blir sliten og overstimulert og ikke orker å gå lenger. Jeg har ikke rygg og skuldre til bæring og synes det er mye bedre å ha en trille tilgjengelig til slike anledninger. Til eldste hadde vi med trille til syden siste gang sommeren før hun ble 4 år og selvom hun var sprek og kunne gå langt hjemme var den god å ha der nede i varmen på utflukt med byvandring og på vei hjem fra restauranten om kvelden. Anonymkode: 4e881...feb
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #9 Skrevet 14. april 2017 Er utrolig kjekkt å ha vogn med i 17maitog da man ofte må bære med seg mye saker, både flagg, fløyte, veske, våtservietter, ekstra klær, jakke (for min del bunadsko, da jeg ikke klarer å gå i dem hele toget) og lignende. Nå er det menge år siden jeg var ferdig med vognbarn, men savner fortsatt vogna på 17.mai. Anonymkode: 7327a...5b5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #10 Skrevet 14. april 2017 Jeg skal ha min 3,5-åring i vogn. Vi må gå 2 kilometer i tog, og halvveis i toget må jeg beinfly en snarvei for å få med starten av toget hvor storesøster går, for å vinke til henne (er alene med barna). Fire timer senere skal vi gå samme vei hjem. Anonymkode: 1a916...bcd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #11 Skrevet 14. april 2017 Har en på 2 1/2 år og vi hadde ikke trengt vogn. Han har ikke brukt vogn siden i fjor sommer, og da var han ikke 2 år engang. Er det vanlig at så store barn bruker vogn altså? Anonymkode: c8cdb...95a
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #12 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har en på 2 1/2 år og vi hadde ikke trengt vogn. Han har ikke brukt vogn siden i fjor sommer, og da var han ikke 2 år engang. Er det vanlig at så store barn bruker vogn altså? Anonymkode: c8cdb...95a Du har virkelig ikke sett barn på 3 år i trille på 17 mai?? Eller 4 åring for den sakens skyld? Jeg synes det er utrolig godt både for barnet vårt og alle hvis hun kan slappe av litt i trille for det blir mye ståing, gåing, køer etc i flere timer. Tror ikke noe på at du ikke har sett dette. Anonymkode: 7de9a...b16
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #13 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har en på 2 1/2 år og vi hadde ikke trengt vogn. Han har ikke brukt vogn siden i fjor sommer, og da var han ikke 2 år engang. Er det vanlig at så store barn bruker vogn altså? Anonymkode: c8cdb...95a Gratulerer! Vårt barn sover i vognen så ja, vi har den med ved sovetider. Helt vanlig at barn sover daglur i vogn til de blir ganske store. Anonymkode: 12151...3d0
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #14 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har en på 2 1/2 år og vi hadde ikke trengt vogn. Han har ikke brukt vogn siden i fjor sommer, og da var han ikke 2 år engang. Er det vanlig at så store barn bruker vogn altså? Anonymkode: c8cdb...95a Det er ganske vanlig ja. Anonymkode: 6dc73...b9e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #15 Skrevet 14. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har en på 2 1/2 år og vi hadde ikke trengt vogn. Han har ikke brukt vogn siden i fjor sommer, og da var han ikke 2 år engang. Er det vanlig at så store barn bruker vogn altså? Anonymkode: c8cdb...95a Nei, min sluttet da hun var ett år. Unødvendig å skjemme bort ungene med å bli trilla når de kan gå. Anonymkode: 0f36c...381
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #16 Skrevet 17. april 2017 hun er så stor at det bør hun klare fint, min på 2,5 år, gikk mye lengre for 2 år siden Anonymkode: bc901...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå