Gå til innhold

Menskopp assa! Nytt liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fantastisk oppfinnelse! Aldri mer penger på bind og tamponger, aldri mer være redd for å lekke, spesielt om natten 😊 Beste investering ever!

Anonymkode: 9f09b...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!!

Anonymkode: 005a6...16f

Skrevet

Jeg vil ha! Men hvilken?

Anonymkode: c7d6c...6e9

Skrevet

Lady cup. Beste oppfinnelsen noensinne 

Anonymkode: 833da...e52

Skrevet

enig! Hatt det i 6 mnd :) gull verdt!

Anonymkode: da7e5...4dc

Skrevet

Totalt uenig! Største dritten som er oppfunnet.

Anonymkode: df63d...660

Skrevet

Hurra for hormonspiral. Ingen mens på 10 år👏🏻👏🏻

Anonymkode: 7fc10...2be

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Totalt uenig! Største dritten som er oppfunnet.

Anonymkode: df63d...660

Hvorfor?

Anonymkode: e308f...15d

Skrevet

D har jeg bestillt👍😊

Anonymkode: 62a2e...854

Skrevet

Menskopp er en fantastisk oppfinnelse! Skulle bare ønske jeg hadde skaffet meg en mye tidligere.

Anonymkode: 89f30...0fd

Skrevet

Hvor mange har dere? Holder det med en??

Anonymkode: fa06b...caa

Skrevet

Ladycup her også 😊 Holder m en ja. 

Fatter ikke at jeg ikke har brukt det før, er så mye bra m det! Slipper ekke tamponger med bakterier, bind som lekker på siden og ligge og halvsove på natten pga angst for flekken på lakenet. 

Du som mener det ikke er bra, nysgjerrig på grunnen her assa 😉

HI

Skrevet

Ekle ikke ekke

Skrevet

Jeg synes også det er helt utrolig bra! Slippe avfall og ekle tamponger.

har bare prøvd noen måneder nå, ikke lenge siden jeg fikk første mens etter fødsel. Hadde divacup liggende som jeg kjøpte for lenge siden, men den kjente jeg godt og følte den skled ut. Leste her inne om ladycup, og prøvde liten størrelse selv om jeg har født. Den var mye mye bedre! Men jeg har nok ganske vid og kort skjede (flere store barn) men den satt likevel godt da jeg fikk satt den rundt cervix. Men jeg kjente den også. Så hørte jeg om meluna shorty, og den har jeg bare prøvd i dag, men den kjenner jeg ikke og jeg føler den sitter veldig godt. Litt redd for at det skal renne over da, siden den er litt kortere. 

Hvor ofte tømmer dere? Hvordan merker man at man må tømme? Hvordan vet man at man er trygg om natta?

Anonymkode: c4b5d...9b0

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes også det er helt utrolig bra! Slippe avfall og ekle tamponger.

har bare prøvd noen måneder nå, ikke lenge siden jeg fikk første mens etter fødsel. Hadde divacup liggende som jeg kjøpte for lenge siden, men den kjente jeg godt og følte den skled ut. Leste her inne om ladycup, og prøvde liten størrelse selv om jeg har født. Den var mye mye bedre! Men jeg har nok ganske vid og kort skjede (flere store barn) men den satt likevel godt da jeg fikk satt den rundt cervix. Men jeg kjente den også. Så hørte jeg om meluna shorty, og den har jeg bare prøvd i dag, men den kjenner jeg ikke og jeg føler den sitter veldig godt. Litt redd for at det skal renne over da, siden den er litt kortere. 

Hvor ofte tømmer dere? Hvordan merker man at man må tømme? Hvordan vet man at man er trygg om natta?

Anonymkode: c4b5d...9b0

Tror jeg leste et sted at man kan vrenge koppen hvis den er for smal og lang. Ikke prøvd selv..

Jeg tømmer min to ganger om dagen og en om kvelden de første mensdagene. Så en gang om morgen og kveld.

Jeg merker en veldig rar boblende følelse i skjeden når koppen er full  (eller 3/4 dels full som virker å være maks for meg). Skjer omtrent aldri dog...

Anonymkode: 833da...e52

Skrevet

Fungerte greit til normal aktivitet.

Jeg synes det var tungvindt å sette inn og ta ut... Men det gikk greit nok.

Men droppa det etter å ha ridd hester med den...  Veldig ubehagelig når den 'hopper av' og begynner å lekke, midt i en treningsøkt :-/ kan ikke bare fikse det med en gang heller da..

Anonymkode: 9169d...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...