Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 For en fantastisk oppfinnelse! Aldri mer penger på bind og tamponger, aldri mer være redd for å lekke, spesielt om natten 😊 Beste investering ever! Anonymkode: 9f09b...bba
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 Jeg vil ha! Men hvilken? Anonymkode: c7d6c...6e9
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 Lady cup. Beste oppfinnelsen noensinne Anonymkode: 833da...e52
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #5 Skrevet 14. april 2017 enig! Hatt det i 6 mnd gull verdt! Anonymkode: da7e5...4dc
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #6 Skrevet 14. april 2017 Totalt uenig! Største dritten som er oppfunnet. Anonymkode: df63d...660
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #7 Skrevet 14. april 2017 Hurra for hormonspiral. Ingen mens på 10 år👏🏻👏🏻 Anonymkode: 7fc10...2be
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #9 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Totalt uenig! Største dritten som er oppfunnet. Anonymkode: df63d...660 Hvorfor? Anonymkode: e308f...15d
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #10 Skrevet 14. april 2017 D har jeg bestillt👍😊 Anonymkode: 62a2e...854
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #11 Skrevet 14. april 2017 Menskopp er en fantastisk oppfinnelse! Skulle bare ønske jeg hadde skaffet meg en mye tidligere. Anonymkode: 89f30...0fd
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #12 Skrevet 14. april 2017 Hvor mange har dere? Holder det med en?? Anonymkode: fa06b...caa
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #13 Skrevet 14. april 2017 Ladycup her også 😊 Holder m en ja. Fatter ikke at jeg ikke har brukt det før, er så mye bra m det! Slipper ekke tamponger med bakterier, bind som lekker på siden og ligge og halvsove på natten pga angst for flekken på lakenet. Du som mener det ikke er bra, nysgjerrig på grunnen her assa 😉 HI Anonymkode: 9f09b...bba
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #14 Skrevet 14. april 2017 Ekle ikke ekke Anonymkode: 9f09b...bba
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #15 Skrevet 16. april 2017 Jeg synes også det er helt utrolig bra! Slippe avfall og ekle tamponger. har bare prøvd noen måneder nå, ikke lenge siden jeg fikk første mens etter fødsel. Hadde divacup liggende som jeg kjøpte for lenge siden, men den kjente jeg godt og følte den skled ut. Leste her inne om ladycup, og prøvde liten størrelse selv om jeg har født. Den var mye mye bedre! Men jeg har nok ganske vid og kort skjede (flere store barn) men den satt likevel godt da jeg fikk satt den rundt cervix. Men jeg kjente den også. Så hørte jeg om meluna shorty, og den har jeg bare prøvd i dag, men den kjenner jeg ikke og jeg føler den sitter veldig godt. Litt redd for at det skal renne over da, siden den er litt kortere. Hvor ofte tømmer dere? Hvordan merker man at man må tømme? Hvordan vet man at man er trygg om natta? Anonymkode: c4b5d...9b0
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #16 Skrevet 17. april 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes også det er helt utrolig bra! Slippe avfall og ekle tamponger. har bare prøvd noen måneder nå, ikke lenge siden jeg fikk første mens etter fødsel. Hadde divacup liggende som jeg kjøpte for lenge siden, men den kjente jeg godt og følte den skled ut. Leste her inne om ladycup, og prøvde liten størrelse selv om jeg har født. Den var mye mye bedre! Men jeg har nok ganske vid og kort skjede (flere store barn) men den satt likevel godt da jeg fikk satt den rundt cervix. Men jeg kjente den også. Så hørte jeg om meluna shorty, og den har jeg bare prøvd i dag, men den kjenner jeg ikke og jeg føler den sitter veldig godt. Litt redd for at det skal renne over da, siden den er litt kortere. Hvor ofte tømmer dere? Hvordan merker man at man må tømme? Hvordan vet man at man er trygg om natta? Anonymkode: c4b5d...9b0 Tror jeg leste et sted at man kan vrenge koppen hvis den er for smal og lang. Ikke prøvd selv.. Jeg tømmer min to ganger om dagen og en om kvelden de første mensdagene. Så en gang om morgen og kveld. Jeg merker en veldig rar boblende følelse i skjeden når koppen er full (eller 3/4 dels full som virker å være maks for meg). Skjer omtrent aldri dog... Anonymkode: 833da...e52
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #17 Skrevet 17. april 2017 Fungerte greit til normal aktivitet. Jeg synes det var tungvindt å sette inn og ta ut... Men det gikk greit nok. Men droppa det etter å ha ridd hester med den... Veldig ubehagelig når den 'hopper av' og begynner å lekke, midt i en treningsøkt :-/ kan ikke bare fikse det med en gang heller da.. Anonymkode: 9169d...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå