Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Trur jeg begynner å få halsbetennelse. Er på 3 dagen med feber, har hvite klomper i halsen og mandlene er enorme. Har vondt oppover til ørene og kjeven. Har også vondt i nakken og skuldrene. Hodepinen blir litt bedre med paracet, men når jeg ikke har tatt det så føles det som hodet sprenges. Når jeg hoster opp slim så kommer det også opp små gulhvite harde klomper Anonymkode: 9b3ab...986
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 De fleste halsbetennelser går over av seg selv. Jeg ville sett det an en dag eller to, spist Paracet og pleid meg selv på sofaen. Anonymkode: 907e4...e99
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 Trodde det var vanlig å ringe legevakten først og forhøre seg om hva de tenker jeg... Da får du hvertfall et svar på om de ønsker å ha deg inn eller ei. Anonymkode: 1cf0a...6c2
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #5 Skrevet 14. april 2017 Høres ut som at det kan være streptokokker så en tur til legevakt er lurt. God bedring 😊 Anonymkode: d209e...75b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #7 Skrevet 14. april 2017 Enig. Ring og hør. Ellers lurt å droppe antibiotika så lenge det ikke er strengt nødvendig. Kroppen fikser mye selv hvis man ellers har ok helse. Anonymkode: 08705...4fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå