Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Finnes det noen måte å hindre andre i å se at jeg har blitt venner med noen på Facebook? Er et par personer som bare MÅ blande seg hver gang jeg blir venner med noen nye. Sent i går kveld ble jeg venn med en ny kollega. Det gikk et par min. så fikk jeg spørsmål på messe her om hvem denne mannen er. I dag fikk jeg sms hvor noen andre lurte på hvem han er. Sånn er det hver eneste gang. Anonymkode: 36f15...33e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Du har rare venner........ Anonymkode: f0f3b...ffc
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 Du kan endre innstillingene dine og skjule dine venner Anonymkode: b526a...824
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #4 Skrevet 14. april 2017 du kan velge ut enkeltpersoner og vise mindre til de enn til resten av vennene dine. Sjefen min spurte om vennskap på face, da la jeg inn en slik blokkering. Akseptert som venn, men hun kan ikke se noe mer enn de som ikke er venn med meg. Dette har jeg også gjort med noen "venner" jeg ikke vil skal snoke i mitt. Alt av venner på face er ikke venner, det er bekjente og nettverk... Syns i grunnen lite om å blande profesjonelt nettverk med det private, derfor har jeg valgt å vise minst mulig, blokkere for å skrive på vegg etc. Husker ikke hvor en endrer dette, vil anta under personvern. Google it hvis det er vanskelig, finner alltids en oppskrift der. Da kan du velge at de ikke skal se noe du gjør, ikke se venner etc. Anonymkode: 50c0c...29c
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #5 Skrevet 14. april 2017 Under innstillinger kan du velge hvem som kan se dine venner. Er er valg som heter bare meg. Jeg har skjult både grupper og venner for alle. Jeg liker ikke at alle skal vite alt om meg. Bilder og album viser jeg kun for fem/seks nære venner samt familien. Kollegaer og naboer synes nok min FB er rimelig kjedelig. Har ingenting der bortsett fra bursdagshilsener. Anonymkode: 1346f...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå