Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #1 Skrevet 14. april 2017 Hvor lett/vanskelig er det å få? Skal søke om fullfinansiering da jeg vil slite veldig og få lån i bank (ingen egenkapital i tillegg til alenemor), jeg har billån og litt kredittgjeld (ikke mer at innen et år ved å følge standardavdragene er jeg 100% gjeldfri) Jeg har ingen betalingsanmerkninger (aldri hatt det heller), og stabil inntekt. Tror dere jeg vil ha sjanse og få? Eller er det bare og gi opp og fortsette på et overpriset leiemarked? Anonymkode: 56ade...7ae
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #2 Skrevet 14. april 2017 Det er jo bare å søke, du må ha startlån og husbanklån. startlånet dekker egenkapital. sjekk Husbanken.no. Anonymkode: 8245b...5b5
Anonym bruker Skrevet 14. april 2017 #3 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er jo bare å søke, du må ha startlån og husbanklån. startlånet dekker egenkapital. sjekk Husbanken.no. Anonymkode: 8245b...5b5 Du må ikke søke to ganger , søk om startlån . Vi fikk 1,9 i startlån Anonymkode: e02f0...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå