Gå til innhold

Karsten og petra kino - 2 åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på kino med en 2åring? Hjemme kan han sitte lenge og se på tv.

Vurderer Karsten og petra - ut på tur. Men den varer i 1 1/2 time! Tenker det er lenge for en 2åring..

Anonymkode: 2958c...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har vært på kino med en 2åring? Hjemme kan han sitte lenge og se på tv.

Vurderer Karsten og petra - ut på tur. Men den varer i 1 1/2 time! Tenker det er lenge for en 2åring..

Anonymkode: 2958c...fb2

Det var alt for lenge for 3-åringen som var der samtidig som oss i alle fall. Vi hadde med 4-åring og hun likte filmen, men tror ikke hun hadde gjort det som 2-åring. Mye prat og lite som skjer...

Anonymkode: bbd5c...88b

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du dra en toåring på kino? 

Anonymkode: dbf9a...fd6

Skrevet

Nei! Det er for lenge

Anonymkode: 7c3f6...c01

Skrevet

Barnebarnet på 2,5år va på kino i jula, eller det var faren som ville se filmen. Han måtte gå slukøret ut før filmen var ferdig, for mini hadde ikke tolmodighet til å sitte så lenge der. Alt for mye spennende som skjedde rund. Andre barn, noen som pratet, noen raslet med snop andre åpnet brusflasker. Hjemme kan hun se en hel film uten problemer, ikke kino. 

Anonymkode: 65f05...c16

Skrevet

hvis hun liker dem, min var på sin første kino besøk når han var 2 år ,men vi visste at han elsket karsten og petra og han satt rolig hele tiden

Skrevet

Jeg var på samme film på kino med min 5-åring og 2-åring. Eldstemann styrte fælt, men 2-åringen satt trollbundet. Han er svært aktiv vanligvis så har ikke noe med at han er en rolig gutt å gjøre, men han likte nok filmen veldig godt!

Anonymkode: 01d5d...771

Skrevet

Sønnen min var 2.5 år når han så postmann pat på kino å det gikk helt fint det,så er langt fra unormalt at en på 2 år er med på kino. Men Karsten og Petra filmen hadde nok blitt for kjedelig for sønnen min når han bare var 2 år,det er mye snakking og lite som skjer i filmen som en annen nevner her.

Anonymkode: 7aca2...bae

Skrevet

Vi "så" den filmen - dvs. jeg så den og barnet satt å så på fantorangen på youtube... Fenga ikke i det hele tatt. Hakkebakkeskogen var derimot suksess.

Anonymkode: a119c...a43

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi "så" den filmen - dvs. jeg så den og barnet satt å så på fantorangen på youtube... Fenga ikke i det hele tatt. Hakkebakkeskogen var derimot suksess.

Anonymkode: a119c...a43

Da burde du vel strengt talt heller tatt med deg barnet og gått!

Nest etter skravling er lysende mobilskjermer det mest irriterende på kino.

Klarer en seg ikke uten mobilen en kort stund har en ikke noe å gjøre på kino.

Anonymkode: 6f85b...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...