Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Får vi pengene tirsdag eller? Anonymkode: 09ecc...0a3
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Er ingen bankaktivitet mandag, så da blir det nok tirsdag, ja. Anonymkode: b0c2a...1d6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er ingen bankaktivitet mandag, så da blir det nok tirsdag, ja. Anonymkode: b0c2a...1d6 Tenkte på om det i det hele tatt blir behandlet "tidsnok", men da regner jeg med tirsdag da Anonymkode: 09ecc...0a3
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenkte på om det i det hele tatt blir behandlet "tidsnok", men da regner jeg med tirsdag da Anonymkode: 09ecc...0a3 Det skal behandles automatisk, så da blir tirsdagen som en vanlig mandag, så normalt sett så skal man få pengene på tirsdag da. Men jeg synes ellers at de har vært tregere med overføringene i det siste, at de har kommet en dag senere, satser på at det ikke skjer denne gangen. Anonymkode: b0c2a...1d6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det skal behandles automatisk, så da blir tirsdagen som en vanlig mandag, så normalt sett så skal man få pengene på tirsdag da. Men jeg synes ellers at de har vært tregere med overføringene i det siste, at de har kommet en dag senere, satser på at det ikke skjer denne gangen. Anonymkode: b0c2a...1d6 Ok! Ja, får satse på at det ikke skjer da. Ingen krise for min del, men har jo noen regninger da Anonymkode: 09ecc...0a3
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det skal behandles automatisk, så da blir tirsdagen som en vanlig mandag, så normalt sett så skal man få pengene på tirsdag da. Men jeg synes ellers at de har vært tregere med overføringene i det siste, at de har kommet en dag senere, satser på at det ikke skjer denne gangen. Anonymkode: b0c2a...1d6 Har de blitt tregere?Jeg har aldri opplevd å pengene en dag for sent, får de alltid på mandagen. Anonymkode: 85228...3cc
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ok! Ja, får satse på at det ikke skjer da. Ingen krise for min del, men har jo noen regninger da Anonymkode: 09ecc...0a3 Det hadde ikke spilt noen rolle om du hadde fått pengene på mandagen uansett, for ingen regninger blir trukket før tirsdag Anonymkode: 85228...3cc
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #8 Skrevet 13. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hadde ikke spilt noen rolle om du hadde fått pengene på mandagen uansett, for ingen regninger blir trukket før tirsdag Anonymkode: 85228...3cc Å? De trakk av meg idag Anonymkode: 09ecc...0a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå