Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Har den siste tiden hørt at sterilisering (av kvinne) har samme sikkerhet som hormonspiral. Stemmer det, begynner å få "panikk" nå, er veldig mange rundt meg som har blitt gravide på hormonspiral den siste tiden. Jeg steriliserte med når vi fikk siste som ble forløst med keisersnitt. Et barn til nå er uaktuelt, og jeg vet jeg aldri vil kunne gjennomføre en abort. Hadde så kraftig bekkenløsning sist at jeg mest sannsynlig aldri vil bli bra igjen. Bekkenløsningen har bare blitt verre med hvert barn vi har fått, er redd om vi får en til at det vil bli permanent. Anonymkode: e60c1...e05
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Legen sa til meg at de som fikk sammenvoksninger og kunne bli gravid ved sterilisering skjedde dette det første året. Etter det var det helt sikkert. Hos meg både kuttet hun av tubene og brente hver avsluttet del for å være sikker på å unngå sammenvoksninger. Anonymkode: 5fa06...7b6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Legen sa til meg at de som fikk sammenvoksninger og kunne bli gravid ved sterilisering skjedde dette det første året. Etter det var det helt sikkert. Hos meg både kuttet hun av tubene og brente hver avsluttet del for å være sikker på å unngå sammenvoksninger. Anonymkode: 5fa06...7b6 Tusen takk, nå ble jeg roligere. Hos meg i tillegg til å brenne av så fjernet de 1 cm av egglederne på hver siden for å hindre sammenvoksing. Minste er også 2,5 år nå HI Anonymkode: e60c1...e05
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 Gynekologen som steriliserte meg sa at 1 av 2000 steriliserte kvinner blir gravide (til sammenligning blir 1 av 100 på p-piller gravide) Min mamma ble gravid da yngste broren min var 8 år gammel (søsteren min var 12 og jeg 15 år). Hun var sterilisert også hadde kroppen "reparert seg selv" så egget fant en ny vei. Anonymkode: 568aa...28e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Gynekologen som steriliserte meg sa at 1 av 2000 steriliserte kvinner blir gravide (til sammenligning blir 1 av 100 på p-piller gravide) Min mamma ble gravid da yngste broren min var 8 år gammel (søsteren min var 12 og jeg 15 år). Hun var sterilisert også hadde kroppen "reparert seg selv" så egget fant en ny vei. Anonymkode: 568aa...28e 1 av 2.000 tilsvarer 1/2 promille, så ikke så ille. Håper virkelig ikke det skjer meg. Kanskje jeg burde få mannen til å sterilisere seg også HI Anonymkode: e60c1...e05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå