Gå til innhold

Hva er best ved hodepine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt svak smerte i 2 uker, nå siste dagene er det økende styrke. Ille hvis jeg legger meg ned og verre når jeg står opp. Ibux fungerte i natt/på morgenkvisten, ikke nå i dag. Helt sikkert stiv nakke bare, men får ikke den hodepinen bort og blir snart gal.

Anonymkode: ef644...a31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Finn en som gir deg en massage for å få bedre blodomløp.

2. Bruk stikkpiller. Det fungerer utrolig mye bedre.

Anonymkode: b3f92...ed7

Skrevet

Hva slags stikkpiller? Eller finnes det bare paracet?

Ha ingen som kan massere, enslig og alle endre er på påsketur.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags stikkpiller? Eller finnes det bare paracet?

Ha ingen som kan massere, enslig og alle endre er på påsketur.

Både Paracet og Ibux har stikkpiller 1gram.

Anonymkode: b3f92...ed7

Skrevet

Jeg bruker Naproxen (mot menssmerter) og Ibux i kombinasjon når jeg har migreneanfall. Nå vil sikkert mange si at disse ikke skal blandes, men mange ganger klarer jeg å unngå morfinpreperater hvis jeg får tatt det tidlig.

Paracet og Ibux i kombinasjon fungerer også bra for mange.

Anonymkode: d89b0...29c

Skrevet

paracet/ibux-mix

Anonymkode: c8878...da7

Skrevet

Bruker rispølse som jeg varmer i mikroen samt får litt massasje av mannen 😊 Har stort sett vondt i hodet som kommer av vonde muskler..

Anonymkode: e985e...d05

Skrevet

Takk for svar. Jeg vet ikke helt sikkert hva roten til vondten er, men er veldig øm akkurat der hodeskallen og toppen av nakken møtes, så antar at det er stive muskler som forårsaker hodepinen. Prøver paracet og ibux sammen. :)

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Jeg vet ikke helt sikkert hva roten til vondten er, men er veldig øm akkurat der hodeskallen og toppen av nakken møtes, så antar at det er stive muskler som forårsaker hodepinen. Prøver paracet og ibux sammen. :)

Når jeg har hodepine som kommer fra stive nakkemuskler, så tar jeg 1 ibux + 2 paracet, i tillegg så smører jeg med ibuxgele rett på der nakken er som ømmest, som regel helt opp i hårfestet

Anonymkode: 859a2...21a

Skrevet

Gi deg selv en orgasme. Jeg lover at det lindrer. ;) (I tillegg til paracet/ibux som de over her har rådet deg til. Magisk!) 

Anonymkode: 04f67...020

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Der pleier det å sitte hos meg også og da hjelper det å massere de ømme punktene 😊

Anonymkode: e985e...d05

Skrevet

Økt vanninntak skal være bra mot hodepine. 

Anonymkode: 93e5c...f32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...