Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Er alene og nå på kort tid har jeg ikke fått svar/avvist fra 3 menn. Går litt på selvtillit. Anonymkode: 2edb5...a42
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Du får slutte med å la din selvtillit være så ytrestyrt, da. Hvorfor tillater du dem å få sånn makt over selvtilliten din? Anonymkode: 5bdda...23d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får slutte med å la din selvtillit være så ytrestyrt, da. Hvorfor tillater du dem å få sånn makt over selvtilliten din? Anonymkode: 5bdda...23d Du kommer med et godt poeng. Har nok tenkt litt hva er det med meg og trykt meg selv ned. Liker vel at noen bryr seg og når jeg da går ut av komfortsonen og blir avvist blir det ikke bedre. Får kanskje prøve å la være å tenke sånn. Men og lett å ikke tørre igjen når sånne ting skjer. Anonymkode: 2edb5...a42
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kommer med et godt poeng. Har nok tenkt litt hva er det med meg og trykt meg selv ned. Liker vel at noen bryr seg og når jeg da går ut av komfortsonen og blir avvist blir det ikke bedre. Får kanskje prøve å la være å tenke sånn. Men og lett å ikke tørre igjen når sånne ting skjer. Anonymkode: 2edb5...a42 Det er ikke de eventuelle fyrene som skal sette "karakter" på hvem du er og hva du er verd. Husk det. Anonymkode: 5bdda...23d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke de eventuelle fyrene som skal sette "karakter" på hvem du er og hva du er verd. Husk det. Anonymkode: 5bdda...23d Takk for det. Du har rett. Har visst ikke så høy selvtillit når det gjelder menn kjenner jeg. Anonymkode: 2edb5...a42
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 Jeg følte som deg for mange år siden, Hi. Nå tenker jeg ca. noe slikt - "jaja, bra han viste dette allerede nå, så slapp jeg å involvere meg mer med en fyr som helt tydelig ikke er noe for meg". Om en mann ikke er interessert så sier det ikke noe om meg som person eller min verdi, det sier bare at han og jeg ikke passer sammen (selv om jeg kanskje har trodd noe annet). Om han bare uteblir og ikke lenger svarer eller sier han ikke vil mer, da tenker jeg "så godt jeg er kvitt en fyr som har så lite respekt for meg at han ikke en gang gidder si fra, det er en mann med altfor lite ryggrad for meg". Jeg kan selvfølgelig også bli skuffet og såret, men det går ikke ut over selvtilliten slik som før. Snu tankene dine og ikke ta det så personlig. Anonymkode: 28887...289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå