Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Jeg rydder på telefonen pga fullt minne, men det er så heft å slette en og en melding på messenger. Er det noen måte å slette hele tråder på? iphone 6 Anonymkode: a28e9...e94
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Har Samsung, men mulig det fungerer på samme måte. Jeg går inn på samtalen, trykker på i for info. Når jeg får opp info går jeg på menyen der (tre prikker oppe i høyre hjønet) og der ligger slett samtalen. Da blir alt borte fra den aktuelle samtalen. Anonymkode: f3d98...e2e
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg rydder på telefonen pga fullt minne, men det er så heft å slette en og en melding på messenger. Er det noen måte å slette hele tråder på? iphone 6 Anonymkode: a28e9...e94 Går inn på Messenger appen og der ligger samtalene på rekke og rad nedover siden. Bare sveip fingeren fra høyre til venstre på samtalen du vil slette. Anonymkode: 2f42d...3c6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Går inn på Messenger appen og der ligger samtalene på rekke og rad nedover siden. Bare sveip fingeren fra høyre til venstre på samtalen du vil slette. Anonymkode: 2f42d...3c6 Ja, jeg fant ut av det 👍 var jo superenkelt🙈 hi Anonymkode: a28e9...e94
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Innholdet i appen tar vel ikke plass? Har du appen er størrelsen den samme uansett antall samtaler. Anonymkode: 5bb96...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå