Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Når jeg ser bilder av meg selv er panna det eneste jeg klarer å fokusere på. Den stjeler alt fokus! Vi snakker hele håndflata mi.. Hvordan gjøre den litt mindre "skrikende"? Anonymkode: 5d3d8...b88
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Pannelugg? Sideskill? Vet ikke. Har høy panne selv. Trøster meg med at de eldre generasjonene anser oss som intelligente hihi Men ja, det er plagsomt.. Anonymkode: 64df2...804
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Gi litt mer f... Ikke gi den panna noe særlig fokus, den er bare en bitteliten del av kroppen din, den har liten eller ingenting å si for din daglige funksjon. Jeg kunne heller ikke forda min høye panne tidligere, så bare den når jeg så meg i speilet og på bilder. Fant etter flere år ut at jeg ikke kan gå gjennom livet og fokusere så mye på en liten ting av kroppen som jeg uansett ikke kan gjøre noe med. Og i dag har jeg akseptert at den er som den er og tenker svært sjelden på den. Synes egentlig ikke den er så høy som jeg tidligere mente den var heller Gi litt f...! Jeg har en kverrvill også i panna, så det gjør at ev. pannelugger må legges slik at det blir en naturlig skill akkurat der - ellers blir det en daglig kamp med føner som uansett er dømt til å mislykkes. Nå har jeg som regel sideskill. Men seriøst - gi f... i å gi den panna så mye fokus! Anonymkode: b70f7...251
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Jeg har også høy panne da. Mer enn håndflata mi. Har aldri hatt komplekser for det.... Men herregud. Er jo bare å anskaffe seg lugg. Anonymkode: 8c3dd...372
MammantilNurket Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Bedre med høy panne enn hårfeste som starter rett over øyenbrynene - dét er lite flatterende. Sjekk ut videoer på YouTube om konturering av panne. Wayne Goss hadde en fin for noen dager siden. Ellers er pannelugg kjempekult (jfr. Zooey Deschanel i "New Girl").
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #6 Skrevet 12. april 2017 10 minutter siden, MammantilNurket skrev: Bedre med høy panne enn hårfeste som starter rett over øyenbrynene - dét er lite flatterende. Sjekk ut videoer på YouTube om konturering av panne. Wayne Goss hadde en fin for noen dager siden. Ellers er pannelugg kjempekult (jfr. Zooey Deschanel i "New Girl"). Så for å "trøste" noen velger du å tråkke på andre? Nice.. Anonymkode: b74d0...421
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så for å "trøste" noen velger du å tråkke på andre? Nice.. Anonymkode: b74d0...421 Det får da være måte påå være hårsår, eller er du bare på jakt etter MammantilNurket? Anonymkode: 7a292...c63
MammantilNurket Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så for å "trøste" noen velger du å tråkke på andre? Nice.. Anonymkode: b74d0...421 Beklager ... det var skikkelig lavpannet av meg ... håper at ingen ble hår(feste)såre ...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #9 Skrevet 13. april 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det får da være måte påå være hårsår, eller er du bare på jakt etter MammantilNurket? Anonymkode: 7a292...c63 Du synes det er greit å kaste dritt om andre? Går da for pokker an å si at det er greit å ha høy panne uten å si at det er mye styggere å være sånn eller sånn? Anonymkode: b74d0...421
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #10 Skrevet 13. april 2017 Har hatt komplekser for min store nese igjennom hele oppveksten. Men nå i voksen alder har jeg godtatt at jeg har en litt større nese enn di fleste, som igjen gir meg et litt annerledes utseende enn andre, og gir meg et mer eksotisk utseende 💃 har hørt jeg ser ut som jeg kommer i fra Polen og andre østeuropeiske land. Så føler meg litt internasjonal Pannen er din, og den er slik den er! Bli glad i den! Selvsikkerhet og trygghet på den egen kropp slår alle "skavanker" ned i støvlene! 💪 Anonymkode: a01ca...b38
tante grusom master of law Skrevet 13. april 2017 #11 Skrevet 13. april 2017 Enig med mtn. Sjekk ut contouring!
MammantilNurket Skrevet 13. april 2017 #12 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du synes det er greit å kaste dritt om andre? Går da for pokker an å si at det er greit å ha høy panne uten å si at det er mye styggere å være sånn eller sånn? Anonymkode: b74d0...421 Er ikke det å betrakte som en kjensgjerning? Enkelte fysiske trekk betraktes generelt som mer estetisk appellerende enn andre: Høy panne vrs lav panne, store vrs små øyne, hvite vrs gule tenner, tykt hår vrs tynt hår, lange vrs korte øyenvipper ...? Skjønner ikke hva du tar sånn på vei for. Her diskuterer vi fysiske trekk på et generelt plan - ikke på et personlig plan.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #13 Skrevet 13. april 2017 33 minutter siden, MammantilNurket skrev: Er ikke det å betrakte som en kjensgjerning? Enkelte fysiske trekk betraktes generelt som mer estetisk appellerende enn andre: Høy panne vrs lav panne, store vrs små øyne, hvite vrs gule tenner, tykt hår vrs tynt hår, lange vrs korte øyenvipper ...? Skjønner ikke hva du tar sånn på vei for. Her diskuterer vi fysiske trekk på et generelt plan - ikke på et personlig plan. Nei, sosiale antenner har ingen påstått at du har, og det viser du jo igjen og igjen. Så fint at du påpeker dette, og legger til enda flere som ikke faller i kategorien tiltrekkende. Du er virkelig et flott menneske som påpeker dette! Tenk om noen ikke hadde fått det med seg og gikk rundt og trodde de var normalt utseende, med sine gule tenner og korte øyevipper. Bra du fikk satt dem på plass og jekket dem ned noen hakk. Slike vederstyggeligheter burde vel gjemmes bort. Gudskjelov at noen gener ikke spres mer enn de blir... Anonymkode: b74d0...421
MammantilNurket Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, sosiale antenner har ingen påstått at du har, og det viser du jo igjen og igjen. Så fint at du påpeker dette, og legger til enda flere som ikke faller i kategorien tiltrekkende. Du er virkelig et flott menneske som påpeker dette! Tenk om noen ikke hadde fått det med seg og gikk rundt og trodde de var normalt utseende, med sine gule tenner og korte øyevipper. Bra du fikk satt dem på plass og jekket dem ned noen hakk. Slike vederstyggeligheter burde vel gjemmes bort. Gudskjelov at noen gener ikke spres mer enn de blir... Anonymkode: b74d0...421 Du forstår åpenbart ikke poenget mitt, men jeg er bombesikker på at du har flott personlighet 😊😊
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #15 Skrevet 13. april 2017 1 minutt siden, MammantilNurket skrev: Du forstår åpenbart ikke poenget mitt, men jeg er bombesikker på at du har flott personlighet 😊😊 Poenget ditt kan du stappe et visst sted. Hvorfor skal vi dele opp folk i pene og ikke pene? Smaken er jo heldigvis forskjellig. Til og med deg er det noen som greier like... Anonymkode: b74d0...421
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #16 Skrevet 13. april 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, sosiale antenner har ingen påstått at du har, og det viser du jo igjen og igjen. Så fint at du påpeker dette, og legger til enda flere som ikke faller i kategorien tiltrekkende. Du er virkelig et flott menneske som påpeker dette! Tenk om noen ikke hadde fått det med seg og gikk rundt og trodde de var normalt utseende, med sine gule tenner og korte øyevipper. Bra du fikk satt dem på plass og jekket dem ned noen hakk. Slike vederstyggeligheter burde vel gjemmes bort. Gudskjelov at noen gener ikke spres mer enn de blir... Anonymkode: b74d0...421 Du er jo hysterisk. Snakk om å jage dem som bruker nick... Anonymkode: 78b06...b5d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #17 Skrevet 13. april 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er jo hysterisk. Snakk om å jage dem som bruker nick... Anonymkode: 78b06...b5d Hysterisk faktisk! Er det eneste fremmedord dere DIB høner kan? Anonymkode: b74d0...421
MammantilNurket Skrevet 13. april 2017 #18 Skrevet 13. april 2017 (endret) 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenget ditt kan du stappe et visst sted. Hvorfor skal vi dele opp folk i pene og ikke pene? Smaken er jo heldigvis forskjellig. Til og med deg er det noen som greier like... Anonymkode: b74d0...421 Dette er det forsket på. Vi trekkes mer mot et symmetrisk ansikt enn et asymmetrisk. Vi trekkes mot hvite tenner, sunn hud og blankt hår fordi vi instinktivt assosierer dette med en sunt og friskt individ. Hvorfor tror du Disney-figurer ser ut som de gjør? Forskning viser at "pene" barn får mer oppmerksomhet enn mindre pene, at appellerende mennesker for lavere fengselsstraffer enn mindre pene osv. Jeg tar ikke noe etisk eller moralsk standpunkt til dette, jeg påpeker st en høy panne tradisjonelt sett betraktes som mer flatterende enn en lav panne. Når det er sagt synes jeg det er direkte naivt å påstå at alle er like pene, flinke og smarte, og at alle har like muligheter til å klare seg bra - for slik er det faktisk ikke. Endret 13. april 2017 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #19 Skrevet 13. april 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hysterisk faktisk! Er det eneste fremmedord dere DIB høner kan? Anonymkode: b74d0...421 Nei, jeg brukte det ordet jeg regnet med at du ville forstå. Jeg kan i stedet erstatte det med en beskrivelse: Dine innlegg avslører en helt inadekvat og overdrevet emosjonell reaksjon på påstandene som ble fremført, med betydelige innslag av aggresjon og angrep. Også overfor meg er du aggressiv, selv om jeg ikke har svart tidligere i tråden. Anonymkode: 78b06...b5d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #20 Skrevet 13. april 2017 18 minutter siden, MammantilNurket skrev: Dette er det forsket på. Vi trekkes mer mot et symmetrisk ansikt enn et asymmetrisk. Vi trekkes mot hvite tenner, sunn hud og blankt hår fordi vi instinktivt assosierer dette med en sunt og friskt individ. Hvorfor tror du Disney-figurer ser ut som de gjør? Forskning viser at "pene" barn får mer oppmerksomhet enn mindre pene, at appellerende mennesker for lavere fengselsstraffer enn mindre pene osv. Jeg tar ikke noe etisk eller moralsk standpunkt til dette, jeg påpeker st en høy panne tradisjonelt sett betraktes som mer flatterende enn en lav panne. Når det er sagt synes jeg det er direkte naivt å påstå at alle er like pene, flinke og smarte, og at alle har like muligheter til å klare seg bra - for slik er det faktisk ikke. Men hvorfor har du et så veldig stort behov for å påpeke det? En ting er å mene noe, en annen ting er å si det. I tillegg igjen og igjen... Hvorfor MÅ du understreke at det finnes stygge folk og nå også dumme folk? Føler du deg bedre når du drar andre ned? Til og med i en tråd om noen som sliter med dårlig selvtillit pga utseendet. Anonymkode: b74d0...421
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #21 Skrevet 13. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg brukte det ordet jeg regnet med at du ville forstå. Jeg kan i stedet erstatte det med en beskrivelse: Dine innlegg avslører en helt inadekvat og overdrevet emosjonell reaksjon på påstandene som ble fremført, med betydelige innslag av aggresjon og angrep. Også overfor meg er du aggressiv, selv om jeg ikke har svart tidligere i tråden. Anonymkode: 78b06...b5d Haha... du følte deg truffet ser jeg... dagens! Anonymkode: b74d0...421
MammantilNurket Skrevet 13. april 2017 #22 Skrevet 13. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hvorfor har du et så veldig stort behov for å påpeke det? En ting er å mene noe, en annen ting er å si det. I tillegg igjen og igjen... Hvorfor MÅ du understreke at det finnes stygge folk og nå også dumme folk? Føler du deg bedre når du drar andre ned? Til og med i en tråd om noen som sliter med dårlig selvtillit pga utseendet. Anonymkode: b74d0...421 Du forstår virkelig ikke hva jeg prøver å si - snakk om å ta alt opp i verste mening. Nå foreslår jeg at vi istedet vender blikket mot HIs flatterende og høye panne 😊
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #23 Skrevet 13. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha... du følte deg truffet ser jeg... dagens! Anonymkode: b74d0...421 "Følte meg truffet" ...av hva...? Forskjellen er vel at jeg ikke følte noe som helst. Det overlater jeg til deg. Anonymkode: 78b06...b5d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #24 Skrevet 13. april 2017 7 minutter siden, MammantilNurket skrev: Du forstår virkelig ikke hva jeg prøver å si - snakk om å ta alt opp i verste mening. Nå foreslår jeg at vi istedet vender blikket mot HIs flatterende og høye panne 😊 Uff, du er virkelig ikke god. Anonymkode: b74d0...421
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #25 Skrevet 13. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Følte meg truffet" ...av hva...? Forskjellen er vel at jeg ikke følte noe som helst. Det overlater jeg til deg. Anonymkode: 78b06...b5d Ja, det kan vi si om det gjør dagen din bedre..Hehe Anonymkode: b74d0...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå