Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 Sønnen min på 6 har tisseuhell omtrent daglig.. Hvordan håndtere det? Mannen min spurte ham Idag om han ville begynne med bleie igjen, nei svarte han. Det skjer for det meste når han er ute, virker som han ikke gidder å gå inn... Anonymkode: eb587...75d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Hadde det samme med vår sønn. Gikk til kiropraktor og det løste endel Anonymkode: 404dd...826
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Kjøp klokke til ham og sett den på å ringe hver time, og si at han må gå på do når det ringer. Etter en stund passer han nok å gå på do selv når han må, fordi ellers vet han at han må gå med klokken. Anonymkode: d2809...8ad
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Vi hadde det samme frem til gutten her var 10 år. Var enten hormonene eller psykisk betinget (muligens en kombo). Det som hjalp var å gå på do før man gikk på skolen, i hvert friminutt + rett etter mat. En voksen måtte enten følge han eller påminne han for hvert dobesøk. Han ville ikke gå på møkkete doer og venting gikk ikke (ble da uhell siden han ikke kjente det før det ble for sent). Fikk tilgang til en egen do som bare han kunne bruke (lærerdo) og nå har han ikke hatt uhell på snart 1.5 år. Bleier ville ikke løst døyt... ferier og helger gikk forøvrig fint uten uhell. Anonymkode: 41616...caa
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 sånn var det her også men kun i barnehagen.Dette var lenge etter han hadde sluttet med bleie,å plutselig hadde han uhell hver eneste dag når barnehagen var ute.Jeg tok det opp med barnehagen å sa de må bare ta han inn etter så og så lang tid å si at nå skal han prøve å gå do. For her også var det sånn at han hadde rett og slett bare ikke tid til å gå på do,å nå han først var på vei til do så var det allerede for sent.Nå har han ikke hatt flere uhell siden da. Anonymkode: 9eb79...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå