Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #1 Skrevet 12. april 2017 I morgen skal en god venn av meg ha sin årlige påskefest. Jeg har alltid blitt invitert før, men i år blir jeg tydligvis ikke det.. Andre venner som vanligvis blir invitert er bedt. Møtte venninnen på butikken i dag, hun nevnte ingenting om festen da. Det er ikke det at det er så nøye å bli invitert på akkurat den festen, men jeg føler meg så dum og utenfor.. Klarer liksom ikke å legge det fra meg.. De andre vennene som skal på festen syns det er rart at jeg ikke er invitert, så de har nok snakket med henne om det, så det har nok ikke skjedd noen glipp heller.. Noen som har noen tips til hvordan jeg bare kan legge dette bak meg? Syns det er så utrolig ubehagelig å tenke på at hun ikke vil ha meg der.. Anonymkode: 5ee2b...89a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Venninne? Ville ikke sett på henne som venninne. Har det skjedd noe mellom dere? Anonymkode: 4ca05...721
Evablaum Skrevet 12. april 2017 #3 Skrevet 12. april 2017 Hun vil jo IKKE ha deg der. Hun der hadde jeg ikke brukt mer tid på!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #4 Skrevet 12. april 2017 Så spør en av de andre om det ble snakka om da, og hvorfor du ikke ble invitert? Anonymkode: ef9e6...fab
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #5 Skrevet 12. april 2017 Ikke skjedd noe, hun er som vanlig, og jeg har vært som vanlig.. Spurte en av de andre vennene nå, og svaret hun hadde gitt var at det var så fullt der, så hun kunne rett og slett ikke be alle🙈 Dummeste unnskyldingen jeg har hørt.. Jeg syns ikke hun er noen god venninne nei.. Men føler meg fortsatt dum, og jeg tenker jo at jeg antagelig er slitsom å være med eller noe, ikke noen god følelse.. Anonymkode: 5ee2b...89a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #7 Skrevet 12. april 2017 Har dere vært like mye samme som før? Inviterer du henne til sammenkomster eller har du ikke slike? Anonymkode: e3e7e...b1e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #8 Skrevet 12. april 2017 Jeg har opplevd det samme, det er ikke gøy. Anonymkode: dd34a...ccd
Yellow Brick Road Skrevet 12. april 2017 #9 Skrevet 12. april 2017 Det er veldig dårlig gjort. Om det hadde med plassen å gjøre, burde hun være voksen nok til å kontakte deg og legge fram problemet med at det blir for fullt. Skjønner godt at det føles vondt. Men det er jo ikke så mye du kan gjøre, dessverre, hvis du ikke er tøff nok til å konfrontere henne da. Jeg hadde nok ikke vært det, så jeg hadde latt det gå over av seg selv, sammen med vennskapet.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #10 Skrevet 12. april 2017 Jeg er nok ikke tøff nok til noen konfrontasjon desverre.. Men det går nok over etterhvert.. Har heldigvis andre som inviterer meg med på ting. Anonymkode: 5ee2b...89a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #11 Skrevet 12. april 2017 Hun blir alltid invitert med når jeg arrangerer noe. Anonymkode: 5ee2b...89a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2017 #12 Skrevet 12. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke skjedd noe, hun er som vanlig, og jeg har vært som vanlig.. Spurte en av de andre vennene nå, og svaret hun hadde gitt var at det var så fullt der, så hun kunne rett og slett ikke be alle🙈 Dummeste unnskyldingen jeg har hørt.. Jeg syns ikke hun er noen god venninne nei.. Men føler meg fortsatt dum, og jeg tenker jo at jeg antagelig er slitsom å være med eller noe, ikke noen god følelse.. Anonymkode: 5ee2b...89a Til de andre sier hun "det er dårlig plass". Sannheten er nok at hun har valgt deg bort. Det er trist, men livet er ikke slik at man har krav på å bli likt. Se på det som en mulighet til utvikling. Anonymkode: 45cb6...b0e
Sisera Skrevet 13. april 2017 #13 Skrevet 13. april 2017 Går du tidlig hjem? Bidrar lite sosialt? Inviterer sjelden selv? Slike gjester luker jeg ut.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #14 Skrevet 13. april 2017 Selskap med barn? Er barna dine blide og greie i selskaper? Går du på noen sær diett som lavkarbo? Drikker partneren din for mye? Det kan være Mange grunner til at du eller dere ikke er invitert. Hun kan likevel likevel. Anonymkode: ff047...ce6
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #15 Skrevet 13. april 2017 1 time siden, Sisera skrev: Går du tidlig hjem? Bidrar lite sosialt? Inviterer sjelden selv? Slike gjester luker jeg ut. Så koselig da.. så de som kanskje ikke kommer seg ut så mye de kan bare holde seg hjemme? Slike som deg hadde hvertfall jeg luka ut! Anonymkode: 70c01...49d
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #16 Skrevet 13. april 2017 Jeg hadde på en måte klart å godta avvisningen mer om dette var en liten fest. Men det kommer ganske mange, så syns det er vanskelig å skjønne hvorfor det skulle gjøre så stor forskjell fra eller til om jeg også var der.. Hun syns sikkert jeg er slitsom eller noe.. Forventer ikke at alle skal like meg, men hun har jo vært en venninne i mange år, derfor er det litt sårt.. Anonymkode: 5ee2b...89a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #17 Skrevet 13. april 2017 Hva med å snakke med henne og spørre henne rett ut? Anonymkode: 1ec03...ae3
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #18 Skrevet 13. april 2017 Forstår at du synes det er ubehagelig og leit. Men ingenting du får gjort noe med det. Jeg hadde hvertfall ikke laget en sak ut av det. Men neste gang du arrangerer noe synes jeg ikke du skal invitere henne. Det kan jo godt være det stemmer at det er pga plassmangel, men da er du tydeligvis ikke en hun ser på som nær venn eller venn i det hele tatt kanskje. Anonymkode: b6fb9...302
Anonym bruker Skrevet 13. april 2017 #19 Skrevet 13. april 2017 Jeg har opplevd det samme selv. Siden vi alltid har vært en gjeng var det nære på at jeg ble sittende alene denne dagen da jeg var så dum å tro at ingen ville finne på å invitere alle uten om en. Men sånn var det ikke. Jeg lot det ligge, har ikke sagt noe, men fremover kommer jeg nok ikke til å strekke meg for å gjøre alle til lags. Anonymkode: 23547...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå